Van verschillende mensen hebben we gehoord dat onze mailserver een beetje vreemd doet bij het versturen van bevestigingsmailtjes (die met je wachtwoord erin). Dit zou er sporadisch toe kunnen leiden dat je je wel registreert, maar dat je geen mailtje krijgt met je wachtwoord.
Wat je moet doen in zo'n geval is het volgende:
Je gaat naar de knop HELP & FAQ (knopje staat ook rechts, onder de "LOGIN" en "NEW USER" knopjes), je vult daar je emailadres in welke je ook hebt gebruikt tijdens je registratie en onze mailserver zal je nogmaals een mailtje toesturen met je password.
Hou er ook rekening mee dat alleen het aanmaken van een usernaam NIET voldoende is om te reserveren voor Drome 9 ! Nadat je een user hebt aangemaakt en bent ingelogd, moet je nog op "Plaats Reservering voor Drome 9" klikken in je persoonlijke menu.
Dat het met veruit de meeste reserveringen technisch soepel verloopt blijkt wel uit het overweldigende aantal reserveringen dat we al binnen hebben: zojuist hebben we de 450ste reservering mogen ontvangen !
Game On !
PS: De HELP & FAQ is geupdated, heb je vragen over reserveringen of betalingen, lees die dan eerst even door.
[UPDATE]
Uit nader onderzoek blijkt dat de mail problemen vooral voorkomen bij mensen die een emailadres bij @home hebben. De mailserver van @home accepteert op een of andere manier sommige mailtjes niet. Misschien worden de grote aantallen mailings als spam gezien.
|
|