


![]() |
|
PHOTO : | D17 Photo Gallery |
MOVIES : | D17 Intro | D17 Impressie |
Δ | Drome, de stichting | |
![]() Naast het organiseren zijn de meeste organisatoren in het dagelijks leven werkzaam in een IT-gerelateerde functie. Zo beschikt de organisatie over diverse projectleiders, netwerkengineers, softwareontwikkelaars, databasebeheerders, maar ook over audiovisuele experts, elektriciéns, EHBOers, beveiligingsbeambten, en chauffeurs. Iedereen zet zich in op het gebied waar zijn of haar kwaliteiten liggen. Op deze manier wordt ieders potentieel volledig benut en is de organisatie in staat evenementen van grote omvang in goede banen te leiden. Het stichtingbestuur bestaat uit vijf mensen, organisatoren van het eerste uur. Zij stellen het beleid op, initiëren de organisatie van een Drome evenement, en zien toe op het geheel. Voorafgaand aan een evenement stelt het stichtingbestuur een projectorganisatie samen. Deze projectorganisatie is belast met het opzetten van alle aspecten van een Drome evenement. De bezetting van een projectorganisatie hoeft niet voor elk Drome evenement gelijk te zijn, dit is afhankelijk van diverse factoren, zoals beschikbare tijd. De organisatie is functioneel ingedeeld in een aantal projectgroepen, allen met haar eigen werkgebied en taken. Per projectgroep is er één projectleider welke tevens gezeteld is in het projectbestuur. Deze indeling in projectgroepen zorgt voor een goede verdeling van verantwoordelijkheden en het ontlasten van mensen door het aantal taken te beperken. ![]() De kracht van de organisatie schuilt in de kennis en ervaring van de individuele organisatieleden. Indien nodig worden de gelederen versterkt met nieuw bloed, om goed voorbereid een nieuw evenement te kunnen starten. Het beleid van de stichting is altijd gericht op het leveren van kwaliteit, dit is de enige wijze waarop een uit de hobbysfeer ontstane organisatie op professionele wijze uit kan groeien tot een internationaal erkende organisator van lanparty evenementen. |