Vanwege het grote aantal emails welke wij dagelijks ontvangen m.b.t. de reserveringen en betalingen, heeft de verwerking hiervan behoorlijke vertraging opgelopen. Wij proberen z.s.m. alle relevante mail te beantwoorden. Is je vraag echter in de trend van "Het geld komt xx dagen later, want..." dan hoef je je geen zorgen te maken, geen enkele reservering loopt direct gevaar, pas als je 2 a 3 weken te laat bent met betalen wordt het een probleem. Veel emails vragen ons ook "Is de betaling al verwerkt", check dit a.u.b. zelf door in te loggen en te kijken of je al plaatsen kunt kiezen. Het kan een week duren voor het verwerkt is. Lees ook eerst de FAQ (rechter knopje HELP & FAQ) en alle DROME 9 INFO (links in het menu de DROME 9 knop), voor je een mail stuurt. Mail alleen als het echt noodzakelijk is.
Due to the high amount of emails we receive every day concerning the reservations, we are experiencing some delays in replying them. We are doing the best we can to reply all emails as fast as possible but it might take up to a week before getting a reply.
|
|