bij Team DM doen ze maar wat, en bij FFA lopen veel cheaters rond. Ik heb trouwens bijna n�oit last van LAG online, terwijl ik @homo gebruik waarbij ik in een blok van 30 huizen woon waarbij 28 huizen @sloom hebben, terwijl we �ok nog eens een keer allemaal op dezelfde aansluiting zitten. Maar ik kies dan ook de servers met een max ping van 140 he :)
@home krijgt weer verdubbeling van up en down up word 64KBYTE en down 500KBYTE vanaf 1juli :D dik te koel
jow vetjes!! wordt dan van alle abbonomenten (of hoe je het dan ook schrijft ) verhoogt?? khoop vooral het hoogste van @homo.... ik kan wel online cssen... maar met een ping van 100 gemiddeld... dat is nog te spelen... maar als ik ut2k4 of aa wil spelen online dan wil het voor geen meter... dan druk je op w bijvoorbeeld dan loopt die gewoon vooruit en dan tijdje later sta je weer waar je bent begonnen en gaat die automatisch naar voren :S... khoop dat dat dan wat beter wordt...
mjah... ik ben dus echt scheel aan het typen.... maar wij hebben dus het traagste van @homo... maar dan moet je niet naar mij kijken maar naar me pa... die heb het veranderd... ik zei zo van... jah ik wil ook wel meebetalen en dat we dan dit snelle internet hebben... maar neej hoor dat willen ze weer niet want dat vinden ze weer zonde van me geld :S... dus zei ik ga er dan tussen inzitten... nee natuurlijk niet... zou ik ook niet doen... je kon ook wel ietsjes teveel aan internet uitgeven :S:S... ik heb dus idd dat budget abb... en daarmee ben ik niet lame maar me pa/ma!!!... maar wordt die dan ook nog iets verhoogd??
mjah... ik ben dus echt scheel aan het typen.... maar wij hebben dus het traagste van @homo... maar dan moet je niet naar mij kijken maar naar me pa... die heb het veranderd... ik zei zo van... jah ik wil ook wel meebetalen en dat we dan dit snelle internet hebben... maar neej hoor dat willen ze weer niet want dat vinden ze weer zonde van me geld :S... dus zei ik ga er dan tussen inzitten... nee natuurlijk niet... zou ik ook niet doen... je kon ook wel ietsjes teveel aan internet uitgeven :S:S... ik heb dus idd dat budget abb... en daarmee ben ik niet lame maar me pa/ma!!!... maar wordt die dan ook nog iets verhoogd??
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAH tja laten we voorop stellen dat ik idd medelijden met je heb.
ik zou echt prberen sence ion je pa te praten.
alleen basis en Breedband word verhoogt!
budget is nie echt een abb toch. niet voo ineternet. je kan daar beetje op msnen en je mail ophalen 1keer per week dan overleef je t wel. met je download kom je nie zo gauw boven 10kb uit.
naja ik voel met je mee. en ga nog eens met je ouwe man praten maar als jij degene bent die traagste abb kies moet je niet @homo doen he. @home ownt nu wel hard en na die snlheidsverdubbeling kick hij adsl ook wel.