| Author |
Topic  |
|
|
ivie
New Member
3 Posts |
Posted - 14-05-2004 : 15:41:04
|
Hallo,
Ik ben een student op de St.Joost academie in Breda en volg daar een master opleiding in foto en videovormgeving. Momenteel zit ik in mijn eindexamenjaar en ben bezig met een project over video-games en Lan party's.
Voor mijn werk heb ik videobeelden nodig van verschillende spellen die ge�nt zijn op actuele terorristenbestrijding / oorlog. Ik zoek dus mensen die spellen spelen zoals: Tactical Ops., Ghost Recon / Delta Force, Raven shield, America's Army en andere. Is er iemand op dit forum die het leuk lijkt - in teamverband of solo - om te spelen voor de oog van mijn camera? Het gaat mij alleen om beelden van het spel zelf, dus zelf zal je niet in beeld komen. <-- wil je wel op de camera? Geen probleem, dan maak ik een aparte opname voor jou, eventueel voor promotiedoeleinden voor je clan.
Omdat de expositie - wat plaats zal vinden in het Las Palmas te Rotterdam - al begin juni is, is het van belang mij z.s.m. te mailen naar het onderstaande emailadres:
[email protected]
Als beloning krijg je het resultaat + een uitnodiging voor de expo thuis gestuurd en reclame voor je clan op de expositie.
Ivie. |
|
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 14-05-2004 : 15:54:18
|
ik ben benieuwd wanneer de grote stormloop komt hier :P
ik blijf hier ff toekeijken misschien krijgen we nog ruzie over wie mag :) |
Worshipz teh Cellar Cat |
 |
|
|
StaticX
Drome junior
 163 Posts |
Posted - 14-05-2004 : 22:09:07
|
| hoezo toekijken, hier posten is minder effektief dan mailtje sturen naar die gast :) |
Plaatsje 0196 Drome 1996-2009 |
 |
|
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 15-05-2004 : 01:21:39
|
och, ik wil wel meedoen hoor. Plaats 0134 --> check it out bro .. SOF 2 ook goed ? ook soort van terroristenbestrijding :) .. BHD, GR, TO, DF, RS en AA speel ik niet btw .. sof2 wel.
Hoor het wel.
groetjes |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
|
StaticX
Drome junior
 163 Posts |
Posted - 15-05-2004 : 18:39:10
|
quote: Originally posted by Master_eLecTro
och, ik wil wel meedoen hoor. Plaats 0134 --> check it out bro .. SOF 2 ook goed ? ook soort van terroristenbestrijding :) .. BHD, GR, TO, DF, RS en AA speel ik niet btw .. sof2 wel.
Hoor het wel.
groetjes
ehmz met plaats 0134 wil je suggereren dat hij je tijdens DROME 11 filmt....lees de message goed...zijn expositie is in JUNI |
Plaatsje 0196 Drome 1996-2009 |
 |
|
|
ivie
New Member
3 Posts |
Posted - 17-05-2004 : 21:30:59
|
Ik ben wel geinteresseerd in SOF 2, hoe kan ik je bereiken? --> mijn expo is in juni dus als het zeer binnenkort kan, graag!
p.s. ik kan je geen personal mail sturen via dit forum en je homepage is ook not aviable.
mvg,
Ivie.
quote: Originally posted by Master_eLecTro
Hoor het wel.
groetjes
|
 |
|
|
DeD|Thabone|
New Member
4 Posts |
Posted - 24-05-2004 : 13:05:19
|
Ik speel Ravenshield. Wil je wel helpen.
[email protected] |
 |
|
| |
Topic  |
|