Author |
Topic  |
r2dGeert
New Member
36 Posts |
Posted - 12-05-2003 : 18:57:15
|
VOor alle hardwerkende mensen,
Ik zit nu op mijn werk en verveel me de t*r*ng, dus dacht ik, Laten we eens een interessant topic starten om de werktijd te doden :P
Ik ben al bij meerdere Drome LAN party's geweest en vroeg me af of er mensen zijn die nog suggesties hebben voor drome... Zelf vind ik dat ze geen magnetronhamburgers meer moeten serveren want die dingen zijn zo soppig als mn wateropnemende badeend als ik aant badderen ben :P Verder mogen de red-bull prijzen wel wat omlaag, want die dingen worden toch wel verkocht en met een lagere prijs alleen maar meer....
Nou nog ff niet over eten: De stoelen mogen ook wel iets zachter, krijg een zere aars van die plastic stoeltjes ! En je eigen leren bureaustoel meenemen... tja... 
Verder: drome is echt de allerbeste LAN Party die ik ken: Game on!
Nou maar hopen dat er wat reacties komen, anders heb ik nog steeds geen flikker te doen! 
Ciao, FootBa||Hero (ik sux0r in fussball ) |
Moet ik hiervoor nog betalen? Drome 7; 8; 9; 10; 11; 12. Soon to come: Drome 13. |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 12-05-2003 : 19:39:02
|
Ik denk een beetje te laat om jou uit je verveling te halen, maar here goes: 
-magnetronfood serveren we sinds Drome 9 al niet meer; -het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat wij op elk blikje Red Bull geld moeten toeleggen, dus die prijs (veel) laten zakken zal niet lukken; -stoelen blijven een 'probleem', zie jij maar eens 2000 zachte stoelen te huren, zonder dat de entreeprijs naar 40 euro moet
Alsjeblieft  |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
r2dGeert
New Member
36 Posts |
Posted - 12-05-2003 : 19:56:35
|
bleh! je hebt geliojk, broodje bal op drome 9 was wel jammpie de prammie! hehe! En ja, stoelen, geld, stoelen, geld, dan maar mn slaapzak op de stoel, dient-ie ook nog ergens voor. En je maakt mij niet wijs dat jullie per blikje rooie boel bijna evenveel betalen als wij! toch? offe...? Nouja, al met al kan het me geen ene flikker schelen, Drome 0wnaged toch! :D |
Moet ik hiervoor nog betalen? Drome 7; 8; 9; 10; 11; 12. Soon to come: Drome 13. |
 |
|
FlyingDutchman
Drome no0b
79 Posts |
Posted - 12-05-2003 : 20:43:25
|
op drome (9) was blikje redbull 1,60 pleuros gloof ik, beetje duur als je tijdje later in de Albert Hein komt en je ziet actie: 4 blinkjes voor 4 euro (redbull wel te verstaan)
och ja, ik drink tegenwoordig op lan toch geen energie drink meer (slecht) ga gewoon 1 uurtje slapen zaterdag ochtend tussen 6 en 10 (kijken hoe druk het nog is). en dan de volgende dag weer. voordeel hiervan is dat je niet brak word en dat je niet al die gore energie drank moet zuipen. |
DRoME 0wnzzz |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 13-05-2003 : 09:06:53
|
Een kussen meenemen voor de stoel is inderdaad een goed idee en ten zeerste aan te raden  |
 |
|
Tha Dummy
Drome oldsko0l
 649 Posts |
Posted - 13-05-2003 : 09:12:02
|
of je neemt netzoals ik je mega buro stoel mee.
|
Don't drive faster then your guardian angel can fly |
 |
|
Carda
Drome Crew
133 Posts |
Posted - 13-05-2003 : 10:10:49
|
dutchman, bij een concert/feest/uitgaansgelegenheid betaal je 4 euro :) |
Oud Drome Crew |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 13-05-2003 : 12:28:39
|
Njah, het gaat er niet echt om wat het bij een concert kost (niet echt vergelijkbare evenementen), het gaat erom wat wij betalen voor Red Bull inkoop  |
 |
|
r2dGeert
New Member
36 Posts |
Posted - 13-05-2003 : 18:09:21
|
En wat zou die inkoopprijs dan we niet zijn? 
Jeeh, we hebben te maken met een heus rooie boel topic, DOLLETJES!  |
 |
|
Talin
New Member
9 Posts |
Posted - 14-05-2003 : 00:15:36
|
maar we mogen onze eigen heerlijk ingezeten stoel wel meenemen ??
en een koelbox vol met red - devil is ook toegestaan ?? |
 |
|
r2dGeert
New Member
36 Posts |
Posted - 14-05-2003 : 02:35:42
|
Zolang je maar wakker blijft en geen grote vuren veroorzaakt omdat je het hele spanningsnet overbelast  |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 14-05-2003 : 08:59:58
|
Eigen stoel meenemen - geen probleem
Koelboxen - zolang ze niet op het stroomnetwerk aangesloten hoeven te worden (lees: als er geen stekker aanzit) is dat ook prima.
 |
 |
|
Talin
New Member
9 Posts |
Posted - 14-05-2003 : 13:29:14
|
heb ik nog een vraagje aan de crew .
ik zit nog met 2 stroomvoorzieningsvraagjes .
1 ik heb een 10" monitor die ik altijd gebruik voor Mirc winamp , ICQ en om playlisten open te houden , die heeft stroom nodig . nu lees ik overal dat je maar 1 monitor mee mag nemen ? wat is jullie standpunt daarover ?
en vraag 2 : ik heb dus 2 voedingen in mn pc zitten 1 voor alle devices en 1 voor de koeling van dergelijke .
mag ik mijn eigen stekkerdoos meenemen ( meteen mijn monitor probleem opgelost ) of moet/mag ik en kabel fabriceren waardoor ik 1 netaansluiting in beslag neem en 2 voedingen achter knup ?
|
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 14-05-2003 : 13:39:06
|
Je mag je eigen verdeeldoos meenemen, echter voordat je deze aansluit even laten bekijken door onze stroomcrew (tip: als er KEMA opstaat is het goed).
Ontstaan er echter stroomproblemen aan jouw tafel, dan gaan we als eerste alle 'extra' apparatuur uitschakelen, dus die 10" monitor, enz. |
 |
|
woekele
Drome regular
 335 Posts |
|
Talin
New Member
9 Posts |
Posted - 14-05-2003 : 15:08:57
|
quote: Originally posted by Arfman
Je mag je eigen verdeeldoos meenemen, echter voordat je deze aansluit even laten bekijken door onze stroomcrew (tip: als er KEMA opstaat is het goed).
Ontstaan er echter stroomproblemen aan jouw tafel, dan gaan we als eerste alle 'extra' apparatuur uitschakelen, dus die 10" monitor, enz.
perfect !! geen probleem , ik kan er elke sticker op plakken die je maar wilt zien , nee ik zal zorgen voor goed spul .
quote: Originally posted by Aarsbuds0r
LoL @ 2 voedingen... is dat nou echt nodig? Ik draai met 6 fans + lichtje op 1 voeiding
hmmm , heb er toch heel wat devices extra in zitten ( CPU-toerenteller , display's , verlichting , fans enz ) dus alles netjes gescheiden , geen gekloot met een te lage Volt lijn d.m.v. inverters en baybussen . |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 14-05-2003 : 15:57:03
|
Offtopic: je kunt natuurlijk ook een goede 450Watt Enermax voeding aanschaffen, die kan dat soort dingen makkelijk aan. |
 |
|
Topic  |
|