Author |
Topic  |
Jamaicaman
Drome junior
 108 Posts |
Posted - 14-05-2003 : 16:45:15
|
je kunt natuurlijk ook gewoon een goeie 300 watt voeding gebruiken, moet ook makkelijk kunnen. Kheb zelf 10 hdd's, voodoo 5 en een Athlon wat samen wel aardig wat vreet, en dat geeft ook geen probleem. kheb ook 5 koelers in me sys en dat gaat makkelijk :) |
 |
|
r2dGeert
New Member
36 Posts |
Posted - 15-05-2003 : 16:24:29
|
quote: Originally posted by Arfman
Eigen stoel meenemen - geen probleem
Koelboxen - zolang ze niet op het stroomnetwerk aangesloten hoeven te worden (lees: als er geen stekker aanzit) is dat ook prima.

Ok, nou is me 1 ding onduidelijk geworden... Laatst had ik gevraagd of je wel een koelbox mee mocht nemen, antwoord: ja dat mag als ze maar op 12V kunnen werken... Zie quote, mag dit nu wel of niet??
IK SNAP ER NIX MEER VAN!! 
|
Moet ik hiervoor nog betalen? Drome 7; 8; 9; 10; 11; 12. Soon to come: Drome 13. |
 |
|
Rol
Drome Crew
 877 Posts |
Posted - 15-05-2003 : 16:42:21
|
nee dit mag niet. geen idee wie dit van de organisatie gezegd heeft dan. |
Drome Servicedesk Leader |
 |
|
r2dGeert
New Member
36 Posts |
Posted - 15-05-2003 : 17:04:04
|
Electriciteit - Keukenapparatuur
Afhankelijk van de zaal en de aanwezige stroomvoorziening kunnen wij verbieden extra verlichting/decoratie aan te sluiten, zelfs als het �klein-verbruikers� zijn.
Sommige mensen nemen hun hele keuken mee. Beperk het aub tot het eetbare deel. Koffiezetters, magnetrons, tostieijzers en soortgelijke apparatuur is verboden. (op onze kleine LAN�s is dit te overleggen met de stroomcrew)
Een normale koelbox (dus niet een (mini-)koelkast) is toegestaan, als deze de mogenlijkheid heeft om op 12 volt te werken.
Apparatuur op gas (koelboxen/fornhuizen) op gas zijn verboden!
Dit is rechtstreeks gekopieert uit jullie evenement regels, hier staat toch echt dat eht op 12V wel mag... toch? (zie 3e evenement regel)
Hoe dan ook, MIJN TOPIC HEEFT DE "HOT" STATUS BEREIKT! JEEEH! :D |
Moet ik hiervoor nog betalen? Drome 7; 8; 9; 10; 11; 12. Soon to come: Drome 13. |
 |
|
Double D
New Member
 8 Posts |
Posted - 15-05-2003 : 21:18:17
|
Nah, 1,60 is wel ff 3,5 guldens, bijna 4 gulde duz :/ , wel duur als je het mij vraagt :/ D'r is vast wel wat te regelen met red bull zelf.. kbedoel bij evenement als drome is het een ware paradijs voor red bull om een reclame-stunt te doen :/ |
 |
|
GsX
New Member
2 Posts |
Posted - 16-05-2003 : 10:14:30
|
OK heb een goeie denk ik 
Heb een koelBOX. Deze heeft de mogelijkheid om op GAS "wat niet mag" en voor in de auto "12 volt, wat wel mag" en op het gewone net kan.. dus das ook 12 volt aangezien der een omvormer in zit.
MAG DIT DAN WEL ?
Greets |
 |
|
woekele
Drome regular
 335 Posts |
|
Mrkuiken
Drome no0b
87 Posts |
Posted - 16-05-2003 : 11:23:39
|
Ik snap uberhaupt niet waarom er mensen zijn die dit soort dingen mee willen nemen het is geen week vakantie ofzo. gewoon 48 uur wat ik doe en dat werkt ook prima is gewoon alles wat ik koud will hebben tijdens drome Doe je gewoon in een 0 graden koelkast, vlak voor dat je naar drome gaat haal je het eruit wikkeld alles in silverfolie, en het blijft echt wel een paar uur koud. en vaak ben je dan toch all door je drinken heen, dan kun je gewoon by de cathering of Shell drinken kopenen heb je nog steeds koud drinken. Drome 9 had ik gewoon een treetje RedBull by de Macro gekocht. en daar had ik dan wel voldoende aan en die 24 blikjes bleven lekker koud in silverfolie :P. mischien is dit een idee
butt yust my 2 cents
The object of war is not to die for your country but to let your enemy die for his.
|
Edited by - Mrkuiken on 16-05-2003 11:25:32 |
 |
|
Xantip
Drome Crew
733 Posts |
Posted - 19-05-2003 : 13:01:04
|
quote: Originally posted by GlasSex
OK heb een goeie denk ik 
Heb een koelBOX. Deze heeft de mogelijkheid om op GAS "wat niet mag" en voor in de auto "12 volt, wat wel mag" en op het gewone net kan.. dus das ook 12 volt aangezien der een omvormer in zit.
MAG DIT DAN WEL ?
Greets
punkt a: ik geloof dat je uit je nek lult punkt b: laad een autoaccu op en sluit hem daar op aan. En neej dat opladen mag niet op drome! |
Vrolijke bezoeker :D |
 |
|
Xantip
Drome Crew
733 Posts |
Posted - 19-05-2003 : 13:04:37
|
quote: Originally posted by Aarsbuds0r
?? Mag je wel je telefoon opladen op drome dan?
De org kan het verbieden ondanks dat het een kleinverbruiker is ja. Maar of ze dat zullen doen? en punt 2: als je nou eens je tel voor het weekend oplaad en dan na het weekend thuis weer. De meeste telefoons gaan minimaal een week mee tegenwoordig dus dat zal bij weinig mensen een probleem zijn. |
Vrolijke bezoeker :D |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 19-05-2003 : 13:12:47
|
Euh ik denk niet dat het opladen van GSM's voor problemen gaat zorgen 
Voor de duidelijkheid: wij zoeken de excessen op en verbieden die. Denk hierbij aan magnetrons, waterkokers, 220 volt koelboxen, enzovoort. Maak je alsjeblieft geen zorgen over GSM laders, kleine boxen, draadloze hoofdtelefoon adapter, etc. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Topic  |
|