Volgens het boek 'The Little war on the prairie' was Generaal Chat een generaal in het Americaanse leger die wel van een stevige roddel hield. Toen hij mee vocht in de slag om Emmer-Compascuum in 1950 kwam hij in 1953 om het leven nadat hij had gezegd dat de luitenant zijn vrouw de witte was gewoon met de gekleurde mee waste. Dit was rond die tijd een ernstig vergrijp die meteen afgestraft werd met onderdompeling in een grote hoeveelheid slechte alcohol.
Lo Wang: "hee! Is your refridgerator running? Better catch it!!! Mhuahwhaa"
General Chat is de overste van chatman (ja die van dat irritante liedje), general Chat heeft al die belangrijke mensen onder zijn hoede zodat het chatten op een fair play wijze plaats vind. Geen onder de gordel opmerkingen geen verbale overtredingen. General Chat heeft zijn oorsprong gevonden bij de oprichting van de eerste chatsite's en fora. Maar deze schoten uit de grond met de komst van breedband internet dus had deze General hulp nodig waar hij chatman in huurde voor msn en mircman voor irc etc etc. Zo is dit netwerk van opzichters uit gegroeit tot een grote vereniging van eigenlijk opzichters op het chat en fora gedeelte. Wat deze mensen bestrijden is het spammen, blaaten, slap ouwehoeren, en natuurlijk beledigen op het internet. Wilt u deze mensen helpen of deelnemen aan deze vereniging kunt u zich aanmelden opwww.chatveilig.nl of stort een donatie op giro 555
Helaas het is waar :( Tijdens de vele Battlefield 2 potjes kwam Arfman zijn tactische ik naar boven. Naast het onnodige en buitengewoon kwetsende gecommandeer van hem die we te verduren hadden moesten we er ook irl mee geconfronteerd worden. Daarom kreeg hij de naam General Chat. Goed nieuws! De dokter zei dat hij mischien begin volgend jaar de dosis anti-Schizofrenie pilletjes mag verminderen met 10 gram.
Beetje jammer is natuurlijk dat de halve wereld ons forum moet gaan kopieren.
na lang beraad met mijn zelf aangezien wouster nog in bed ligt heb ik democratisch besloten dat ik zelf deze ronde gewonnen heb en flippy een flugeltje mag komen halen tijdens de drome