image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Flippende gamers.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

McKillem
Drome junior

179 Posts

Posted - 18-05-2006 :  21:26:43  Show Profile
Ik zie ze steeds vaker op internet,
van die filmpjes waar mensen volledig aan het flippen zijn omdat ze een keertje gefragt worden.
Ik kijk er met een lachend gezicht naar, kijk die aap zichzelf voor lul zetten.
Aan de andere kant moet ik ook huilen, hoe kan het zijn dat een spel je zo erg op de kast jaagt? Er is volgens mij psychisch iets niet helemaal goed met je als je gaat zitten vloeken en tieren (of in hele extreme gevallen, gooien met je monitor, je tobo kapotrammen etc) om een spelletje.
Nu heb je op internet wel heel extreme voorbeelden, maar ik zie ze op een lanparty als regroup en het bekende drome ook flippen soms.
Kankernoob! (terwijl ze zelf worden neergeschoten) kanker camper! sterf aan ebola! *ram op tobo*.
Ik denk dan bij mezelf, speel je games voor je plezier, of kick je erop jezelf op de kast te jagen....
Dergelijke mensen kunnen beter een andere hobby gaan zoeken in mijn ogen.
Wat mij bij het discussiepunt brengt.
Het leek mij een goed plan dergelijk gedrag aan te pakken. (vanuit crew perspectief dus ook)
Ik kan er de 1e 5 minuten namelijk wel om lachen die mensen, maar daarna word het gewoon strontirritant...

Simple
Drome regular

332 Posts

Posted - 18-05-2006 :  21:49:41  Show Profile
Voetbal kan een hobby zijn maar je kan er behoorlijk in flippen.
Supporteren van voetbal ook.

Het heeft naar mijn mening niet met het gamen zelf te maken, maar aan het menselijk gedrag. Gaan hebben over wat er psychisch niet goed is bij iemand is voor mij laf.

Mensen zullen moeten begrijpen dat ze niet over de rooie kunnen gaan als ze worden gefragd of verliezen, maar ik kan het heel erg goed begrijpen dat iemand veel energie steekt in het oefenen van een spel, en dat is niks anders en elke andere hobby of sport.

!Drome -13- Seat: 1964!Top!
!Drome -12- Seat: 1157!
Go to Top of Page

VoltriX
Drome oldsko0l

439 Posts

Posted - 18-05-2006 :  21:50:41  Show Profile
Oke en nu? who cares? ik bedoel wat schijt mij die lui die gaan sgelden enzo... ik word soms ook wel boos als ik kut ga spelen ga ik ook wel sgelden @ Ts ... bijna iedereen denk ik dan...

sFx.Voltrix
Official SWAT 4 Player

Drome 12 Seat. 1415
Drome 13 Seat. -
Go to Top of Page

John-Nash
Drome no0b

63 Posts

Posted - 18-05-2006 :  23:51:54  Show Profile
Naja, in de mate waar jij het nu over hebt is overdreven.
Iemand verrot schelden om een spelletje zal ik nooit doen, maar het is wel frustrerend als je vaak neergeschoten wordt of iets dergelijks, wat normaal/ niet raar is in mijn ogen.
Als je dan dus echter dingen gaat slopen zit er wel een steekje los, dat is dan ook een mogelijke reden om een andere hobby te zoeken, maar dan wel iets waarvoor je niks hoeft te kunnen, want alles kan dan frustrerend zijn. Heb je wel is naar tennissers gekeken op TV? frustraties heeft niks met computergames te maken

Owjah, als ik op drome zit en m'n buurman schiet me vaak achter elkaar neer, zal ik echt wel is een gefrustreerde schreeuw met een knipoog naar hem toesturen hoor
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 19-05-2006 :  00:21:40  Show Profile
Je wilt niet weten hoeveel floppy's ik gemold heb in mijn C64 en Amiga tijd .. die 3.5" diskjes spatten zo lekker uit elkaar op een muur

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

Morticia
Drome junior

229 Posts

Posted - 19-05-2006 :  09:47:00  Show Profile
hehehe lol en ik heb ook al heel wat muizen tegen de muur kapot gesmeten :P

Drome 9: weet ik niet meer
Drome 10: seat 0942
Drome 11: seat 1077
Drome 12: seat 0162
Drome 13: seat 1290
Go to Top of Page

[CDA][eLecTro]
Drome ruler

2265 Posts

Posted - 19-05-2006 :  11:39:21  Show Profile
ik snap niet waar JIJ nu zo'n probleem van maakt @ McKillem..
Als je je hier zo aan stoort, vraag ik mij �f wat jij op een lanparty doet ?

ik ga gewoon fijn door met schelden :) (maar woorden als kanker gebruik ik niet, en ik vind dat jij heel rap je topic moet aanpassen .. n00b)

|*Drome 11 - Seat 0134*|
|*Drome 12 - Seat 0094*|
|*Drome 13 - Seat 0887*|

PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 19-05-2006 :  13:33:24  Show Profile
Euh ? McKillem vraagt zich juist af waarom mensen zo flippen.. volgens mij moet JIJ het topic eens goed doorlezen ...

Go to Top of Page

[CDA][eLecTro]
Drome ruler

2265 Posts

Posted - 19-05-2006 :  14:15:44  Show Profile
ik kan niet lezen :P

|*Drome 11 - Seat 0134*|
|*Drome 12 - Seat 0094*|
|*Drome 13 - Seat 0887*|

Go to Top of Page

Simple
Drome regular

332 Posts

Posted - 19-05-2006 :  16:51:29  Show Profile
Beetje volwassen reageren op dit topic kan idd geen kwaad.

Dat iemand anders het ook doet wil nog niet zeggen dat het goed is om een beetje gefrustreerd te raken en te gaan schelden als je neer wordt geschoten.

Clan waar ik in zit duld gewoon geen gescheld, gewoon heel vervelend om te horen voor de meeste mensen.

Als er 1 scheldwoord is dat ik graag zeg is het kanker. Ik snap niet waarom mensen dat liever niet horen, het is 1 van de woorden die het minste respect verdienen. Als ik scheld dan meen ik het ook en dan roep ik alleen dingen die echt "kanker" zijn.

ff als reacties op een aantal personen...

Edited by - Simple on 19-05-2006 16:52:33
Go to Top of Page

McKillem
Drome junior

179 Posts

Posted - 19-05-2006 :  18:34:26  Show Profile
Laat ik even benadrukken dat het me niet omdat specifieke "kanker" woord gaat want dat doet me opzich weinig.
Ik gebruikte lauter wat voorbeelden die ik o.a. vorig jaar oppikte.
Ik snap alleen de vergelijking met voetbal niet, als je zo gaat flippen om voetbal is er ook wat niet goed met je in mijn ogen :P.
Dat je wat ge-irriteerd kan raken van continu neergeschoten worden kan ik me best voorstellen opzich, ik benadruk hier alleen de gevallen die echt reageren alsof iemand zojuist zijn vriendin heeft zitten n**k*n.
Dan lijkt het me echt tijd om ff te stoppen als je zo gaat zitten doen, en als je er altijd last van heb een andere hobby zoeken (waar je niet van gaat zitten flippen).
Lijkt me voor je persoonlijke gemoedstoestand ook een stuk beter :)

Ik zie echter dat dit topic nogal wat stof doet opwaaien terwijl het in mijn ogen een redelijk discussiepunt is.

Edited by - McKillem on 19-05-2006 18:35:45
Go to Top of Page

McKillem
Drome junior

179 Posts

Posted - 19-05-2006 :  18:37:31  Show Profile
"Als je je hier zo aan stoort, vraag ik mij �f wat jij op een lanparty doet ?"

Supersimpel, een lanparty is een gameparty.... Ik kom er om te gamen. Niet om jou "ik kan niet tegen mijn verlies" woedeuitbartingen aan te horen...
Voor mijn plezier dus, mensen met een beheersingsprobleem werken niet bepaald positief op de algehele sfeer.

Edited by - McKillem on 19-05-2006 18:39:30
Go to Top of Page

[CDA][eLecTro]
Drome ruler

2265 Posts

Posted - 19-05-2006 :  23:18:52  Show Profile
hmm hmm .. laat ik het zo zeggen:

ik scheld wanneer ik wil, waar ik wil, op wie ik wil (tijdens gamen dan). dit heeft niets te maken met niet tegen verlies kunnen, want dat kan ik wel .. tis meer iets dat er bij veel mensen in groeit !! .. dus tjah, so be it.

|*Drome 11 - Seat 0134*|
|*Drome 12 - Seat 0094*|
|*Drome 13 - Seat 0887*|

Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 20-05-2006 :  01:25:31  Show Profile
Als jij het nodig vind om iedereen maar uit te schelden, for whatever reason, heb je een serieus attitudeprobleem en moet je echt meer chillen achter je PC.

Go to Top of Page

Simple
Drome regular

332 Posts

Posted - 20-05-2006 :  11:13:17  Show Profile
i agree

Als jij het normaal vind om zomaar ff rond te schelden als het jou uitkomt heb jij geen enkel respect voor iemand whatsoever.

Je moet goed bedenken wat voor jou belangrijk is en of dat belangrijker is dan wat je mensen om je heen aandoet.

Go to Top of Page

[CDA][eLecTro]
Drome ruler

2265 Posts

Posted - 20-05-2006 :  11:17:41  Show Profile
ehm .. zo bedoel ik dat niet luitjes :S ... ik ben geen aso met beheersingsproblemen hoor ..

maar af en toe mezelf uitlaten tijdens het gamen .. dat bedoel ik :S

|*Drome 11 - Seat 0134*|
|*Drome 12 - Seat 0094*|
|*Drome 13 - Seat 0887*|

Go to Top of Page

Netfinity
New Member

34 Posts

Posted - 20-05-2006 :  14:44:01  Show Profile
Ik was laatst op een zeer coole en �ber 13373 lan, namelijk de Lego-lan. Hier was ook zo'n ventje, die age3 zat te spelen. Zijn toetsenbord reageerde niet meer op alle toetsen, en hij begon dus ook op zijn tobo te meppen. Hij had echt zijn complete spatiebalk Afgeragd. :P Wel een beetje een vreemd mannetje. Najah zolang ze het bij hun eigen spullen houden en niet met glas gaan gooien oid, vind ik het wel best.
Ik merk wel trouwens dat alcohol een nogal versterkende invloed heeft op dit soort reacties. Hierbij pleit ik dan ook voor een compleet verbod op alcohol op lan-party's. Ik vind niet dat dit soort acties kunnen in de aanwezigheid van grote hoeveelheden dure apparatuur. Ik verwacht niet anders dan dat jullie het er mee eens zijn en alcohol wordt verboden tijdens de lan. Als ik ook maar 1 persoon alcohol zie nuttigen, zal ik het persoonlijk afpakken en zelf opdrinken.
Go to Top of Page
Page: of 5 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,09 sec. Snitz Forums 2000