image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Flippende gamers.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

Simple
Drome regular

332 Posts

Posted - 20-05-2006 :  15:16:57  Show Profile
hoeveel alcohol mensen drinken is hun eigen verantwoordelijkheid en als ze een grote bek hebben met hun alcohol noob hoofd dan liggen ze zomaar op hun rug.

!Drome -13- Seat: 1964!Top!
!Drome -12- Seat: 1157!
Go to Top of Page

Kogel
New Member

40 Posts

Posted - 20-05-2006 :  15:42:30  Show Profile
lol sommige mensen zijn nou eenmaal wat aggressiever aangelegd, als het niet goed gaat als ik een belangrijke war speel word ik ook pissed en sla ik ook wel eens op mn toetsenbord. Heb ook wel eens de spatiebalk eruit geramd, maarja zo vast zat dat ding ook niet meer.
Komt nog eens bij dat ik ook niet tegen mn verlies kan
Maarja ik hou de aggressie op mn eigen plekje, dat lijkt me wel goed toch

Edited by - Kogel on 20-05-2006 15:43:43
Go to Top of Page

VoltriX
Drome oldsko0l

439 Posts

Posted - 20-05-2006 :  15:46:52  Show Profile
Hmm dit topic is imo 90% Bullshit... ik bedoel: Als je word neer geschoten word je boos heeft nix met tegen je verlies te maken of beheersing problemen...Tis bij mij autisme als ik word neergeschoten en dan zeg ik'FUCK!' iedereen verwerkt zijn verlies anders en bij de meeste mensen is het schelden / vloeken of hoe je het maar wilt noemen... en Alcohol verboden @ lans? lol je komt hier om te gamen en niet dronken te worden daarvoor ga je maar naar een kroeg toch?

sFx.Voltrix
Official SWAT 4 Player

Drome 12 Seat. 1415
Drome 13 Seat. -
Go to Top of Page

[CDA][eLecTro]
Drome ruler

2265 Posts

Posted - 20-05-2006 :  20:13:13  Show Profile
Once again I must agree with voltriX

|*Drome 11 - Seat 0134*|
|*Drome 12 - Seat 0094*|
|*Drome 13 - Seat 0887*|

PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650
Go to Top of Page

McKillem
Drome junior

179 Posts

Posted - 21-05-2006 :  01:45:01  Show Profile
Het is maar net wat je interpreteerd als bullshit zeg ik dan....
Nogmaals, het gaat me om de figuren die constant zitten te vloeken en schelden omdat ze worden neergeschoten, constant en hard dus, niet 1 of 2 keer want dat hoor niet eens dat je dat op een normale toonhoogte doet.
Echter als ik kankernoob *knal* hoor door mijn sennheiser headseat op maximaal volume met knetterharde metal hoor klopt er toch iets niet imho....en dat zijn dus de figuren waar ik me na 5 minuten aan ga ergeren.
En for the record, dat heeft juist alles te maken met of je wel of niet tegen je verlies kan, waarom zou je anders zo gaan flippen? Als je wint zit je toch ook niet zo te flippen?

Alcoholverbod ben ik ook wel voor, 2 jaar terug flikkerde zown dronken jostie bijna mijn peperdure nieuwe pc tegen de vloer omdattie mijn kast zag als leunbak.

Edited by - McKillem on 21-05-2006 01:48:20
Go to Top of Page

Simple
Drome regular

332 Posts

Posted - 21-05-2006 :  02:06:03  Show Profile
alcohol is een nuttige steun en toeverlaat voor een mens die alles wil overdenken zonder dat degene daar tegenin gaat. In dit geval is alcohol een erg handig middeltje.

Zelf drink ik geen alcohol op een lan, misschien dat daar dit jaar nog verandering in komt als sterke drank toegestaan is maar ik denk niet dat ik van plan ben om mezelf klem te zuipen en dan is het effect toch het beste.

90% bullshit vind ik onzin. Als jij autisme hebt dan kan ik het begrijpen maar een mens moet leren met agressie omgaan en zijn eigen agressie beheersen, schelden vind ik al helemaal een zwak excuus. Agressie kwijt is nooit slecht, maar om het nu als acceptabel te gaan beschouwen is wel erg ver gezocht voor mij.

Go to Top of Page

Cobra
Drome oldsko0l

703 Posts

Posted - 21-05-2006 :  09:01:50  Show Profile
wehahaha oke op een gegeven moment begint het wel vervelend teworden :P maar int begin is dat wel cool die gene helemaal ziet flippen om een spelletje :?

Drome 11: 0024
Drome 12: 1447
Drome 13: 1466
------------------------
Go to Top of Page

VoltriX
Drome oldsko0l

439 Posts

Posted - 21-05-2006 :  10:27:39  Show Profile
quote:
Originally posted by McKillem

Het is maar net wat je interpreteerd als bullshit zeg ik dan....
Nogmaals, het gaat me om de figuren die constant zitten te vloeken en schelden omdat ze worden neergeschoten, constant en hard dus, niet 1 of 2 keer want dat hoor niet eens dat je dat op een normale toonhoogte doet.
Echter als ik kankernoob *knal* hoor door mijn sennheiser headseat op maximaal volume met knetterharde metal hoor klopt er toch iets niet imho....en dat zijn dus de figuren waar ik me na 5 minuten aan ga ergeren.
En for the record, dat heeft juist alles te maken met of je wel of niet tegen je verlies kan, waarom zou je anders zo gaan flippen?

Waarom vertel je me dit?

sFx.Voltrix
Official SWAT 4 Player

Drome 12 Seat. 1415
Drome 13 Seat. -
Go to Top of Page

[CDA][eLecTro]
Drome ruler

2265 Posts

Posted - 21-05-2006 :  11:31:40  Show Profile
volgens mij moet jij maar niet meer naar lans gaan McKillem .. je begint vervelend te worden. Van de 100 lui, zullen er 2 het met je eens zijn. Als jij je er zo aan ergert, moet je dit soort spellen niet spelen. Hou het dan bij Tetris ofzo. En nee, het heeft niet alles te maken met of je wel of niet tegen je verlies kan, in mijn geval kan �k dat dus w�l, en met mij bijna iedereen. Het is en blijft een spel. Dat weten we allemaal. Maar zoals ik eerder al zei, kruipt het 'schelden' op welke manier dan ook, er in naarmate je langer en langer gamed over de jaren. DUS: als jij daar problemen mee hebt, wat overigens iedereen aan z'n **** kan roesten, dan moet je gewoon niet komen. Dan hoef je je er ��k niet druk over te maken.

|*Drome 11 - Seat 0134*|
|*Drome 12 - Seat 0094*|
|*Drome 13 - Seat 0887*|

PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650
Go to Top of Page

NL-afragmachine
Drome junior

170 Posts

Posted - 21-05-2006 :  11:39:38  Show Profile
tien - nul voor [CDA][eLecTro]
echt wel dik vet gep*wnt en dus weer een sjikke tien voor algemene lamheid. trouwens over algemene lamheid gesproken, wousters lamme forum bingo gaat bijna van start.

.........Eet meer Freddi Fishsticks!.........
Go to Top of Page

Simple
Drome regular

332 Posts

Posted - 21-05-2006 :  13:19:00  Show Profile
quote:
Originally posted by [CDA][eLecTro]

volgens mij moet jij maar niet meer naar lans gaan McKillem .. je begint vervelend te worden. Van de 100 lui, zullen er 2 het met je eens zijn.
Maar zoals ik eerder al zei, kruipt het 'schelden' op welke manier dan ook, er in naarmate je langer en langer gamed over de jaren. DUS: als jij daar problemen mee hebt, wat overigens iedereen aan z'n **** kan roesten, dan moet je gewoon niet komen. Dan hoef je je er ��k niet druk over te maken.

quote:

tien - nul voor [CDA][eLecTro]
echt wel dik vet gep*wnt en dus weer een sjikke tien voor algemene lamheid. trouwens over algemene lamheid gesproken, wousters lamme forum bingo gaat bijna van start.

Helemaal gelijk 10-0 voor electro voor dikke lameheid. Nou zie je dat ik ook mijn eerste flame heb gemaakt en dat is mijn bedoeling helemaal niet want dit is een discussie onderwerp niet een onderwerp waarop je elkaar moet afkraken dat is een teken van zwakheid en dan weet je niet wat discussieren is.

Schelden er vanzelf in schuift naarmate je langer gamed? Dit is toch wel het hoogtepunt van het jaar. Het is toch wel even je eigen verantwoordelijkheid dat je je normaal gedraagt en respect hebt voor anderen die schelden vervelend vinden. Schelden is niet iets normaals ofzo het wordt alleen normaal gemaakt door de jeugd. Als jij vind dat schelden er vanzelf inkomt dan zeg ik terrorisme komt ook vanzelf in een oorlog meestal aan de verliezers kant, dat is gewoon een teken voor die persoon dat hij baalt dat hij niet kan winnen of iig slechter is op dat moment.

[feedback]
Het valt mij op dat je snel wil gaan flamen electro en dat jij argumenten van mckillem gaat weerleggen door hem persoonlijk aan te vallen.
[/feedback]

Go to Top of Page

VoltriX
Drome oldsko0l

439 Posts

Posted - 21-05-2006 :  16:28:08  Show Profile
Dude iedereen verwerkt zijn verlies anders... dont like it? deal with it

http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/Onyxia/Best_of_dives_onyxia.mp3
check dit filmpje maar.. high level instance (40 man raid) en check hoe die raid leader het aanpakt(alleen geluid ts)

-edit-
Mag ik vragen wat je punt is? wat wil je met deze topic bereiken?

sFx.Voltrix
Official SWAT 4 Player

Drome 12 Seat. 1415
Drome 13 Seat. -

Edited by - VoltriX on 21-05-2006 16:33:52
Go to Top of Page

Simple
Drome regular

332 Posts

Posted - 21-05-2006 :  17:16:14  Show Profile
quote:
Originally posted by VoltriX

Dude iedereen verwerkt zijn verlies anders... dont like it? deal with it

http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/Onyxia/Best_of_dives_onyxia.mp3
check dit filmpje maar.. high level instance (40 man raid) en check hoe die raid leader het aanpakt(alleen geluid ts)

-edit-
Mag ik vragen wat je punt is? wat wil je met deze topic bereiken?

Geen filmpje maar mp3. Ik zag dat ut 23 minuten was en heel vaak hoorde ik nix. Wat ik wel hoorde is een jongen van circa 15 jaar die relaxed zegt fucking etc.

Mijn punt is dat het vreemd is dat jij schelden als acceptabel beschouwt en normaal alsof het normaalste zaak van de wereld is. Dat jij me dude gaat noemen en zeggen dont like it deal with it dan denk ik. Leest hij dat van mij wel helemaal?

Ik heb nooit gezegd dat het dom of onacceptabel is als iemand scheld, ik zet alleen maar neer dat het nooit normaal is geweest om te gaan schelden. Het is wat jij er van maakt en online is het allemaal ook een tikkie makkelijker om te schreeuwen.

Jij blijft volhouden om mckillem zelf aan te spreken op zijn openen van dit topic. Ik denk dat het een heel serieus onderwerp is om over te praten en dat het heel belangrijk is om de grens te bepalen van dit schelden.

Helemaal met je eens als jij zegt:
Iedereen heeft zijn eigen manier van afreageren of verlies verwerken.

Dat maakt het nog niet acceptabel, geluid van een jongen op ts als bewijs aanleveren zie ik ook niet echt als overhalend. Hij doet het dus het is niet erg.

Go to Top of Page

VoltriX
Drome oldsko0l

439 Posts

Posted - 21-05-2006 :  18:03:05  Show Profile
Maar toch wat wil je er tegen doen ;/ ?

sFx.Voltrix
Official SWAT 4 Player

Drome 12 Seat. 1415
Drome 13 Seat. -
Go to Top of Page

NL-afragmachine
Drome junior

170 Posts

Posted - 21-05-2006 :  19:13:26  Show Profile
nou ik vind het gewoon een beetje lame. laat iedereen doen wat hij of zij leuk vind probeer je niet te storen aan ander gedrag een lan-party zoals de drome is gewoon gaaf omdat er van allerlei mensen rondlopen de ene stront lazerus en de ander een totaal onthouder. bedenk je wel dat je mensen het genot van gamen met te veel op mag niet mag ontnemen alleen omdat jij je er aan stoort! en daar stoor ik me nu dus aan. ofzoiets ongeveer

.........Eet meer Freddi Fishsticks!.........
Go to Top of Page

skidd
Drome no0b

73 Posts

Posted - 21-05-2006 :  19:19:25  Show Profile
als iemand je ergerd door kapot te lamen/campen, stap gewoon naar hem toe en beuk hem op zn bakkes!

;)

UT99 forever !!

Drome Seat 0575

~}Ra\x/{~2Ez~
Go to Top of Page
Page: of 5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,08 sec. Snitz Forums 2000