Author |
Topic  |
[WM]Diode
Drome oldsko0l
 545 Posts |
Posted - 03-06-2005 : 19:08:33
|
ik zit met een klein probleempje.
nu dacht ik laat ik is een spel uit de kast halen wat ik lang niet meer gespeeld heb,,
Starcraft 
ok tot zo ver goed. dus ik zet 'm op me PC ( met XP er op ) werkt niet.. kan het spel niet laden. dus ik kijken waarom niet. zie ik dat ik een XP Patch moet hebben dis ik pak die. en start het spel.. ok draait. dus ik gooi er die Broodwar op.. en draait ook. maar nu komt het !!!!
ligt het aan mijn ? of kan ik het niet meer.. maar bij Update v1.12B is de A.I super snel en slim vind ik.. als ik bezig ben met druk bouwen haal ik het net.. dan komt hij erg snel binnen wandelen en met een groot leger nog ook sterker nog. over een LAN is het nog erger vind ik  dan komt hij met een Zee aan poppetjes en hij komt met 2 min interval
heeft er iemand nog meer last er van ? of weet er iemand een oplossing ? want ik en die maat van me. lukt het niet om die A.I uit 1.12 klein te krijgen,,,
of ik ben het verleerd   dat kan natuurlijk ook..
is er geen Mod of zo dat je de A.I wat dommer kan zetten of zo ?
iemand een tip ? want dit is niet leuk meer, of het bij v1.00 houden.. dat kan ook
|
PROFESSOR HUBERT J. FARNSWORTH "Good News Everyone!" - = - Drome 13 plaats: 1295 |
|
Rickz
Drome oldsko0l
740 Posts |
Posted - 03-06-2005 : 19:51:47
|
hou het er maar op dat je het verleerd bent ;).., neej geintje, ik ken het spel zelf niet dus ik zou het ook niet weten :P |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 03-06-2005 : 20:49:38
|
wat jij zoekt zijn "cheats" ... heb ze van starcraft ff opgezocht... onderstaande moet je intypen als message naar tegenstander:
Power overwhelming -> God Mode
Show me the money -> Gives you 10,000 gas and 10,000 crystal
Operation CWAL -> Speeds construction of buildings and units
The Gathering -> Gives unlimited energy to all casting units
Game over man -> Ends your game as a loss
Staying Alive -> Prevents the mission from ending due to victory or defeat
There is no cow level -> Completes the current mission
Whats mine is mine -> Free minerals
Breathe deep -> Free Vespene Gas
Something for nothing -> Gives all upgrades
Black Sheep Wall -> Shows entire map
Medieval man -> Free upgrades to units
Modify the phase variance -> Ability to build all buildings
War aint what it used to be -> Disables fog of war
Food for thought -> Ability to build units beyond the support limit
Ophelia -> Enter this to enable level skipping cheat. Then enter the mission you want to skip to (that is, "terran10") to go there.
HTH |
KASSA : Weer 2 cent.... |
Edited by - -(DT_DataStorm)- on 03-06-2005 20:50:47 |
 |
|
Rickz
Drome oldsko0l
740 Posts |
Posted - 03-06-2005 : 21:39:16
|
denk niet dat hij dat bedoeld...
want hij kon de A.I. eerst wel aan, maar nu niet meer.., en hij vraagt zich af of dat komt door de nieuwste update of doordat hij gewoon nuub is geworden :P |
 |
|
[WM]Diode
Drome oldsko0l
 545 Posts |
Posted - 03-06-2005 : 22:41:21
|
nee klopt,, ik wil niet cheaten,, en je kan het ook niet op een Lan cheaten... lan cheats heb ik nog niet gezien.. en al zijn ze er... dan gebruik ik ze toch niet..
het gaat er mijn meer om. dat ik die PCs minder slim kan maken.. want als ik een spel alleen speel heb ik nergens last van, dat is het raare.. dan vallen ze eerst elkaar aan. en dan pas mijn. doe ik presies het zelfde op een LAN. dan kom hij niet eens in de buurt van de anderen, maar dan komt hij gelijk naar mijn / of / naar die maat van me.. op internet heb ik er ook geen last van dat is ook het raare.. het is net of er iets niet goed zit in die LAN optie..
.. maar als iemand LAN cheats heeft hoor ik ze erg graag. dan pak ik wel alleen de geld optie. want daar is het mee te doen.. je begint met 50 credits. en daar moet je het mee doen... en dan maar binnen 5 min een Zee aan legers maken..
iemand die er goed in is,, een tip voor me ?? |
PROFESSOR HUBERT J. FARNSWORTH "Good News Everyone!" - = - Drome 13 plaats: 1295 |
 |
|
[TgR]KILLER
Drome regular
 328 Posts |
Posted - 04-06-2005 : 11:47:21
|
bij mij in de klas zit zon gast die dat dus in competities speeld. om de zoveel weken een lan. ook online staan ze met hun clan ergens 2 in een ladder. hij heeft ook sponsering etc. maar gaat op dat nivo ook zo snel voor je t weet ben je platgewalst. maar die gasten gebruiken toetsenbord en muis tegelijk en klikken als een maloot en bouwen sneller dan je t kan volgen hehe. |
The gib Rippers UT iCTF Clan. http://www.killerspecs.tk |
 |
|
[WM]Diode
Drome oldsko0l
 545 Posts |
Posted - 04-06-2005 : 20:01:39
|
ik denk ook dat het bouwen als een maloot moet..
het is en blijft blizzard.. dat ze maar met een update een AI level onbouwen.. Easy Med. Hard. Extreem.. kijk dan heeft iedereen er wat aan.. zal is gaan klaagen bij hun... heb tenslotte het ook orgineel |
 |
|
Test Nuke
New Member
48 Posts |
Posted - 04-06-2005 : 21:03:02
|
Diode heeft gelijk, ik heb precies het zelfde. Een tijdje geleden pakte een vriend van mij en ik ook starcraft uit de kast om weer eens gezellig een potje te spelen. Maar wij zijn er achter dat sinds 1.10 de computer veel 'slimmer' maar vooral veel sneller kan bouwen. Zelfs zo snel dat het gewoon niet meer leuk is.
Het ligt dus niet aan jou diode. |
Drome 9 seat:Wee'k niet meer Drome 10 seat:0539 Drome 11 seat:0588 Drome 12 seat:0356 Drome 13 seat:1009
quote: Originally posted by Drome 4 Ontvangen betalingen, +/- 5,99 persons
LOL
|
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 05-06-2005 : 16:18:13
|
denk niet dat Blizzart er nog wat mee "doet", ze zijn uit de PC-Game's gestapt... ze doen alleen nog console's. |
 |
|
Db
Drome junior
139 Posts |
Posted - 05-06-2005 : 16:46:44
|
Hmmm ik vraag me af wie WoW dan heeft gemaakt...
En:
quote:
Will there be a StarCraft� II? When? Although we have not made any announcements and do not have a development or release timeline, we do fully intend to revisit the world of StarCraft on PC at some point in the future.
|
UT2004 TDMnw Compo admin www.carpeimperium.com |
Edited by - Db on 05-06-2005 16:49:54 |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 05-06-2005 : 22:46:09
|
veel ontwikkeling doen ze niet is 't niet? die Quote van je staat er al 4 jaar of meer... en enige "vervolg" dat staat geplanned is een console versie... |
Edited by - -(DT_DataStorm)- on 05-06-2005 23:54:15 |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 06-06-2005 : 09:28:27
|
was er laatst op tv niet ergens een review voor een nieuw starcraft spel? |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
Db
Drome junior
139 Posts |
Posted - 06-06-2005 : 12:07:33
|
Nieuwe starcraft spel is op de console :) |
UT2004 TDMnw Compo admin www.carpeimperium.com |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 06-06-2005 : 13:54:13
|
jep, (zei ik eig al :S) en 't is op een Console geen RTS uiteraard maar een action/shooter |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 06-06-2005 : 21:44:59
|
hmmmzz, das zonde. Ik had wel zin in een nieuwe starcraft |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
Amakan
Drome Crew
 37 Posts |
Posted - 07-06-2005 : 09:37:04
|
Maak meer drones/peons/scv's/..., ga rustig voor richting de 30, bouw eerst een farm voor je food limit, en ga dan gelijk door naar je eerste produceergebouw (barracks etc)
Welk ras doe je? kan wel ff bouwvolgordetje verzinnen. |
 |
|
Test Nuke
New Member
48 Posts |
Posted - 07-06-2005 : 15:44:42
|
Ik speel meestal protos, maar zerg vind ik ook wel leuk om zo af en toe eens te spelen.
Human is mss wat makkelijker met bunker/siege maar het gaat vooral om het begin waar je heel snel gerushed word door de comp (Ik HAAT rushen...) |
Drome 9 seat:Wee'k niet meer Drome 10 seat:0539 Drome 11 seat:0588 Drome 12 seat:0356 Drome 13 seat:1009
quote: Originally posted by Drome 4 Ontvangen betalingen, +/- 5,99 persons
LOL
|
 |
|
Topic  |
|