bij mij in de klas zit zon gast die dat dus in competities speeld. om de zoveel weken een lan. ook online staan ze met hun clan ergens 2 in een ladder. hij heeft ook sponsering etc. maar gaat op dat nivo ook zo snel voor je t weet ben je platgewalst. maar die gasten gebruiken toetsenbord en muis tegelijk en klikken als een maloot en bouwen sneller dan je t kan volgen hehe.
Wie is dit als ik vragen mag? Kben namelijk zelf ook op zoek naar starcraft compo's :)
probeer eens je egen bouwsnelheid aan te "trainen" ik heb zelf vroeger 4 maps gebouwt in de eerste doet de pc er lang over om bij je te komen en in de 4e map is hij er meteen al. Kan je jezelf heel goed trainen. na een half dagje oefenen ben je net zo snel als de computer.
wat ook helpt is gewoon replays saven van de games die je verliest en kijken hoe de tegenstander (comp) te werk gaat. Dit kan je gaan nabouwen of erop inspelen. Wat ook grappig is bij een comp is dat je met je eigen werker in het begin van het spel al de werkers van de comp weg kan leiden van zijn base zodat hij niet verder kan bouwen :) probeer maares een gebouw aan te vallen int begin.
Je moet beginnen met 50 credits je bouwt 7 Scv's of Drone of probe's en je begint dan met de pylons , Supplydepots , overlords 2 stuks je bouwt 3 of meer Gateways , Barracs , of Hetch en bouwt bij elke 3 popptjes = 9 dan bouw je nog een paar voor je food : en dan ga je verder
Ns]y_FrozenChaos
if everybody's like me they're normal if they not like me they're not normal :p:p