Author |
Topic |
spa_amd64
Drome no0b
69 Posts |
Posted - 06-07-2005 : 14:31:11
|
campen goed maar doe dat dan wel op een leuke manier en nie dat je dood gaat 3 sec leeft weer dood en zo vandaan !!! |
Drome 12
nexst drome13 "als dat maar geen ongeluk met zig mee brenkt " |
|
|
roeltjow
New Member
40 Posts |
Posted - 06-07-2005 : 17:15:41
|
gewoon lkkr een nade spamme dan kom je wel van die campers af tenminste bij cod:uo wel |
50 euro the new rap sensation |
|
|
skidd
Drome no0b
73 Posts |
Posted - 07-07-2005 : 14:56:14
|
Ik ga jullie vies kapot hard dood campen!11!1!!1ONE! tis tactiek ja jhwahwajhwaa |
UT99 forever !!
Drome Seat 0575
~}Ra\x/{~2Ez~ |
|
|
roeltjow
New Member
40 Posts |
Posted - 07-07-2005 : 16:12:09
|
=\ stomme camper :P kijk maar uit voor men nades dan
your going down even goeie vrienden :P
GreetZ Roeltjow |
|
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 08-07-2005 : 08:21:36
|
Campen kun je verschillend opvatten.
Campen is voor mij, het zitten in een hoekje/achter een deur met een machinegun en dan wachten tot iemand voorbij komt.
Campen is voor mij niet, snipen. In CS kun je het een beetje als campen opvatten aangezien de mappen klein zijn. In Black Hawk Down vind ik het zeer onterecht als je iemand die sniped een camper noemt. Black Hawk Down heeft hele grote mappen, als iemand 700meter verderop ligt met een sniperrifle noem ik dat snipen, niet campen |
Obey the god Zeus! |
|
|
roeltjow
New Member
40 Posts |
Posted - 08-07-2005 : 11:01:11
|
waarom proberen er weer altijd mensen slimme opmerking te maken. =\ |
|
|
Netfinity
New Member
34 Posts |
Posted - 20-05-2006 : 15:42:36
|
Dit doen ze om te suggereren dat ze zelf slim zijn. Het op ��n plek zitten met een sniper geweer vind ik ook geen campen. Ooit wel iemand een slagveld op zien rennen met zo'n kanon? Lijkt me niet verstandig. Over mensen die in een hoekje gaan zitten wachten: Hebben jullie er wel eens aan gedacht dat zo'n persoon wel eens moe kan zijn? Na een tijdje rondgerend te hebben in zo'n level ga ik ook wel eens ff op een rustig plekje uitrusten. Of als je heel erg moet poepen, dan ga je gewoon gehurkt achter een deur zitten. Lijkt me heel vervelend als je dan gestoord word in je bezigheden. Denk hieraan de volgende keer dat je een granaat gooit! |
|
|
NL-afragmachine
Drome junior
170 Posts |
Posted - 21-05-2006 : 11:46:46
|
zeer mee eens ik ben ook van mening dat het campen gewoon een onderdeel is van het dagelijks leven. ooit een visser gezien die achter zijn vis aan zwom? ooit een jager gezien die achter een hert aan rende. ooit een konijn gezien dat achter een wortel aanrende (behalve robbie konijn dan) nee dus daarom is campen gewoon een reden waarom wij nog bestaan. als onze voorouders maar als domme beesten achter een mammoet aan hadden gerend waren we nu erg moe geweest. en denk dar maar eens over na |
.........Eet meer Freddi Fishsticks!.........
|
|
|
Xantip
Drome Crew
733 Posts |
Posted - 22-05-2006 : 15:40:07
|
Hehe omdat ik die laatste replies op een topic van ene jaar oud wel leuk vind laat ik hem open en gooi ik ook een paar domme dingen in de strijd:
-Ooit een swat member de hele tijd in 1 gebouw zien wachten terwijl de rest van zijn team al in het andere gebouw op terror aan het raggen is
|
Vrolijke bezoeker :D |
|
|
Rol
Drome Crew
877 Posts |
Posted - 22-05-2006 : 16:28:43
|
Netfinity is eindlijk uit zijn camp positie gekomen in dit topic en durft het nu eindelijk aan hier wat te posten |
Drome Servicedesk Leader |
|
|
Netfinity
New Member
34 Posts |
Posted - 22-05-2006 : 20:11:55
|
Ja nu je het zegt, het is wel een beetje een topic met een baard en grijs haar. Maarja dat heb je als je lang in een hoekje blijft zitten, dan mis je nog wel eens wat van wat er om je heen gebeurt. |
|
|
Rickz
Drome oldsko0l
740 Posts |
Posted - 23-05-2006 : 11:37:00
|
Tjah, anders blijft dit topic ook zo campen he |
|
|
NeliZ
Drome junior
190 Posts |
Posted - 29-05-2006 : 18:48:33
|
campen is wel lame , k ging laatst in me eentje tegen 2 andere (won ik natuurlijk) maja, zat de een de hele tijd te campen op t zelfde stukkie...en hij kon me schieten als ik vanaf de spawn 2 meter had gelopen... |
www.impactlan.nl
Drome XIII seat: 0081 |
|
|
Rol
Drome Crew
877 Posts |
Posted - 29-05-2006 : 18:53:37
|
En er is weer iemand uit zijn camp positie gekomen.... |
Drome Servicedesk Leader |
|
|
sigmund_freud
Drome no0b
73 Posts |
Posted - 30-05-2006 : 12:13:36
|
campen is gewoon strategie. Het keerpunt in WO II kwam omdat de russen gingen "campen" in Stalingrad...
|
_________________ Drome crew bedankt voor alles! |
|
|
NL-afragmachine
Drome junior
170 Posts |
Posted - 30-05-2006 : 13:13:27
|
nee dat kwam omdat de russen beter tegen de koude winter konden dan de duitsers. Het duiste materieel was vooral van metaal zo waren de geweren voor het grootste deel van metaal terwijl de russen veelal gebruik maakten van hout. En pak maar eens bij -20 een stuk ijzer op de dat werkt echt stukken minder dan een stuk hout. ook de kleding speelde hier een grote rol de russen hadden warem handigge kleding de duitsers niet. |
.........Eet meer Freddi Fishsticks!.........
|
|
|
Topic |
|