Lijkt me een goed idee. Zo te zien heb jij ook wel oog voor mooie en goede games. Ik weet zeker dat als we een compo opstarten hierin, er zeker 100 mensen mee zullen doen met deze c00le games!
Tot die tijd lijkt het me een goed idee dat we onze skills gaan combineren een team
Ja er moeten inderdaad meer van dat soort spellen komen. Ook meer realistische spellen zou leuk zijn. Heb je in het echt wel iemand al bukkend zien lopen met een geweer in zijn handen? Of personen die in fracties van seconden hun enorm zware M16 kanon wisselen voor een klappertjes pistool of een of ander scouting-mes? Nee geef mij maar het realisme van de wondere onderwaterwereld, of de natuurlijke zoektochten van konijntjes naar de oh zo gezonde worteltjes. Ook de menselijke simulaties in de sims boeien mij elke keer weer. Dankzij dit spel kan ik me ook een betere voorstelling maken van het echte leven buiten mijn kamer. Via internet kun je veel, maar de natuurlijke interactie tussen soortgenoten van het ander, dan wel het zelfde geslacht is hiermee niet te evenaren. Spellen zoals de sims openen echt je ogen. Ik ben dan ook voor een sims-compo waar de mensen die het vaakst buiten komen weldegelijk voordelen zullen hebben. Dit zal mensen die altijd binnen blijven ook stimuleren om vast te gaan oefenen in het echte buitenleven.