wat vinden van jullie van mensen die met first person shooters altijd op een plek blijven staan en dat je er aan komt dat ze je meteen neer knallen uit hier je mening over uit
Tja, het is ook een speelstijl en je kan het niet gaan verbieden hoe vervelend het ook is. Ik vind zelf de shock combo's heel vervelend in ut omdat ie gewoon veel te krachtig is, moeten ze dat dan ook maar verbieden? En sniper wapens zitten er niet voor niets in. Als je een spel een beetje kunt trouwens wordt je maar 1x door een camper geraakt en uiteindelijk ga je alle plekjes automatisch in de gaten houden.
Inderdaad, campen is heel makkelijk te bestrijden (in ffa). In teamplay is het gewoon om te campen, aangezien je daar een strategie op baseert. Dan blijf je met een paar man verdedigen (bij ctf) en dus camp je rond je eigen vlak. Imho is campen dus iets dat mag, bij teamplay moet het juist.... bij ffa is het makkelijk te bestrijden, dus nie zeruen, bietsj! :�
DB: Campen = term voor mensen die op 1 plek blijven zitten in een FPS game en zo niet door anderen "gehoord" worden (voetstappen enzo in de game) of gezien (beweging)
Voordat je gaat vragen wat een FPS game is, 't staat voor First Person Shooter. voorbeelden zijn: Half-Life CounterStrike versies (1.6/source) Battlefield 1942 of Vietnam Call of Duty (evt. + United Offence) Medal Of Honor... Unreal Tournament a t/m z Quake a t/m z etc
Lopen en schieten (soms ook mogelijk om te rijden/vliegen enzo)
in een compo / war is campen OK, het gaat tenslotte om de winst, niet HOE je die haalt. In public vind ik het wel lame, want daar gaat het om een plezierig spelletje. Maargoed iemand campt 2x en meteen weet de hele server waar die zo ergens zit
Ik vind campen alleen goed, als je een sniper bent (daar ben je dan sniper voor h�). Ben je met een dikke tank ofzo, dan vind ik het meer dan laf.
Vooral met BF1942: Desert Combat.
Ik zit nogal vaak in *TNT* server (een gemodde server met veel toegevoegde vehicles, en turbo-mods). Daar zit dan vaak iemand bij de Axis basis in de Factory te wachten met zn tank, en als ik of iemand van mijn team de flag wil jatten, dan schiet ie ons overhoop. BEeeeeEeEeEeeeeEEEEEeeEEEEeeEEEeEetje irri.
in BF is het wel weer leuk, ik tegen een collega, ik in een tankje op een brug (ik was wel makkelijk te raken maar bewoog gewoon niet) en hij op elke mogelijke (en meestal onmogelijke) manier proberen om langs me heen te komen :P was wel humor