3 kwartier is perfect voor het kijken van een leuke serie op de laptop incl lekker geluid :)
BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief.
Hoe ver is het eigenlijk lopen van de haven naar het hotel? ik wil alles in een winkelwagentje gooien ook mijn 37" LCD en pruttel. maar weet niet hoe lang ik dan onderweg ben. Winkel waten heb ik trouwens eerlijk gevonden ;P
ehhh ik denk dat je van de boot naar het hotel toch wel een uurtje of 2 aan het lopen bent ik zal je een route beschrijving geven
1 loop de boot af en loop langs de piraat 2 bij rotonde linksaf en loop deze weg af tot een T spitsing 3 op T splitsing linksaf 4 volg deze weg totdat je het volgende dorp tegen komt dit dorp heet ballum 5 bij de rotonde in het dorp rechtdoor lopen richting hollum 6 bij de volgende rotonde zie je aan de rechterkant "De amelander kaap"
Trouwens voor een ieder die de boot nog niet gereserveerd heeft: Door een invasie van Duitse toeristen zitten een hoop boten al vol, ik heb zelf moeten reserveren voor een extra afvaart. Snel doen dus!