Leuk dat er ook weer een compo TMN komt. Echter vorige keer was er nogal onenigheid tijdens Drome welke maps er gespeeld worden.
In de regels staat doodleuk "Je mag zelf weten welke maps je speelt, in goed overleg met je tegenstander." maar dit is natuurlijk zo breed als wat.
Is het misschien een ideetje om een maplist van 10 maps op te stellen waar mensen uit mogen kiezen? Een paar edities geleden hadden jullie een leuk mappack. Wellicht kan die nog boven water gehaald worden?
Vorig jaar hadden we veel ellende met die custom tracks/tracklists. Op sommige PC's werkte het niet en bovendien was het niet bij iedereen duidelijk waar ze moesten komen te staan (en ook dat verschilde weer per PC en of je wel of niet de Steam versie had IIRC).
Een tracklist is opzich wel een goed idee, maar dan stem ik wel voor om de standaard maps uit de game te gebruiken. Idee?
Die tracks kennen sommige mensen door en door kunnen we niet een andere mappack doen ?
Ik heb overigens een test server draainde:
Start TrackMania nations forever.
Click on Explorer.
move the mouse to top and a bar appears click on it.
Pase the following txt: tmtp://#addfavourite=stb6
Hit enter the server wil now be added to your favorites and you are alowed to join it. This server runs the Drome competition maps. password of the server is: jfd
Nouja ze zijn niet voor niets zo bekend denk ik dan altijd maar, dat zal een reden hebben. Wat mij betreft doen we deze in ieder geval en dan kijken we nog even of er nog een paar leuke bijkunnen, want 5 tracks alleen is wel een beetje karig. Suggesties welkom!
Hey mensen, als trackmania fanaat zou ik een mappack wel erg handig vinden, die van ESL kan heel goed gebruikt worden wat mij betreft! In ieder geval duidelijkheid van tevoren scheelt een hoop ellende.
Ik volg al je stappen keurig.. En dan? Ik krijg je server nergens te zien.
@arfman, pak anders dat andere mappack erbij wat ik ook online heb staan. Kies daar wat leuke uit en of gebruik ze allemaal (stuk of 12 in totaal denk ik).