image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 klanten pesten bij CONRAD
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Schyzofrenic
Drome no0b

60 Posts

Posted - 07-01-2010 :  13:15:28  Show Profile  Reply with Quote
hi mede gamers.

ik ben momenteel ziedend op Conrad electronics een wel bekende naam in de hardware industrie.
ik heb de 27e een behuizing besteld.
( neon , window ETC )
inmiddels is het 7 januari en hebben ze hem nog geneens uitgelevered aan TNT.
terwijl bij dit artikel een levertijd van 3 dagen staat.
ik heb conrad gebeld en kreeg de volgende reactie:
"ja het is bij ons bekend dat de orders van rond die datum vast staan.
als u echter nog een keer 110 euro overmaakt dan sturen we hem nog een keer op en als u er dan 1 terug stuurdt storten we het geld terug"

ben ik de enige die een mentaliteit heeft van EERST je oude orders verwerken DAN PAS nieuwe ?
en nog een keer 110 euro, enige persoon die ik in kan denken dat een slim idee te vinden is mijn VISA world card persoontje.
en als het terug storten van het geld net zo snel gaat als hun leveringen kan ik net zo goed mijn portomonee in de fik zetten !.
het enige wat ik bij deze zeker weet is dat ik niemand meer aanraad bij conrad te bestellen.
zelf was ik altijd fan van alternate en coolprices , maar wou een keer conrad de kans geven en moet je zien wat het me opleverde !.
dus vraag ik jullie mij te helpen in de boycot van Conrad.
en als je zelf een leuk horror verhaal hebt over Conrad post het als reply, des te meer mensen worden alert op deze afzetterij.

jullie nederige
Schyzofrenic

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 07-01-2010 :  13:19:51  Show Profile  Reply with Quote
Vervelend verhaal, maar ik denk dat je meer bereikt met a) een email/telefoontje naar Conrad en b) een negatieve shopreview op Tweakers.net/hardware.info/etc.

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

Jeez
Drome no0b

80 Posts

Posted - 07-01-2010 :  14:11:39  Show Profile  Reply with Quote
Inderdaad, met een telefoontje is vaak veel meer te bereiken. Bedenk dat het mensen zijn die daar werken, als je op het gevoel van een medewerker kan inspelen zijn ze meestal bereid wat extra voor je te doen.
Ik verzorg op mijn werk voor ��n van onze klanten de afhandeling van een grote actie. Voor sommige bestellers zijn de voorwaarden best een beetje te buigen.
Go to Top of Page

Frank HF
Drome junior

169 Posts

Posted - 11-01-2010 :  19:25:10  Show Profile  Reply with Quote
Zeer goede ervaringen met COnrad :)

BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,16 sec. Snitz Forums 2000