Ik wilde even van mijn 100e post hier op het forum gebruik maken om de groetjes te doen aan al mijn lan-vriendjes en vriendinnetjes :)
ik ga om een hoop scrollwerk te voorkomen maar geen lijstje posten want dan vergeet ik er strax weer eentje en heb ik weer een friendje minder :P
Ik heb in elk geval heel veel zin in drome en vind het erg gaaf dat er ook een hoop oude tweakers komen :)
maargoed ik ga nu maar weer flink doortypen want binnen een week moet het mogelijk zijn om aan de 1000 posts te komen (hehehe nee hoor.. ik zal me inhouden)
maargoed ik ga weer aan het werk want baaslief vind het niet zo super dat ik 24/7 op fora rondhang :P
hey 5chaap2k 100 posts das al heel wat... ik ben nog maar net weer bezig dus heb nog wel een tijdje te gaan :) maar hierbij ook de groetjes aan alle lan friends :D
Drome 9: weet ik niet meer Drome 10: seat 0942 Drome 11: seat 1077 Drome 12: seat 0162 Drome 13: seat 1290
Morticia, ik wil nie lullig doen ofzow, maar de admins hebben liever nie zo'n groot plaatje onder je post ;).... Anders word die goede ouwe rol boos =]