Dit reserveringssysteem is gewoon brak... Je moet niet doen dat de eersten de plek krijgen, je moet doen dat de eersten die betalen de plek krijgen... Veel mensen vallen nu buiten de boot door anderen die toch niet betalen...
/me snapt jouw probleem ff niet.
Je kunt nu pas een plek krijgen wanneer je betaald hebt. En je kunt niet de nog-niet-betaalde reserveringen niet meerekenen, want dan krijg je over boekingen en betalingen.
Ja, je moet mensen ff de tijd geven om te kunnen betalen... Er is altijd overlap... Btw, er moet wel van te voren bekend maken wanneer er precies weer plekken vrijkomen vind ik.
Vind ik ook Aars, wij waren ook te laat met reserveren door vakantieplanning en natuurlijk wachten op toestemming van het thuisfront. Nadat allemaal rond was waren de 2004 plekken al gereserveerd. Wij hebben met 4 man de site in de gaten gehouden in die week/-end (24/7) dat er gereserveerde plekken vrij zouden komen, omdat je ook niet weet hoeveel er nog vrij gingen komen. We zijn inmiddels alle 10 binnen en hebben een plekje gevonden (ook nog bij elkaar). Das wel cool, en ben daarom wel blij dat niet iedereen direct betaald ;-D Konden wij nog fijn een stekkie zoeken.
Dit doen wij niemand omdat sommige mensen er niet altijd veel aan kunnen doen dat hun betaling niet binnen een x aantal dagen binnen is. Zoals mensen uit het buitenland wat soms wel een week tot 2 weken kan duren omdat het anders heel veel meer geld kost. Of mensen die de postbank hebben wat soms ook er lang duurt.
ja ok...maar lijkt mij dat die mensen er gewoon snel bij moeten zijn...of iets anders moeten regelen....mensen die andere rekening hebben...zo zijn er nog wel meer....