Author |
Topic |
apeX
Drome junior
199 Posts |
Posted - 11-06-2003 : 21:28:48
|
quote: Originally posted by WynaNd
rofl ... mn 1e lan hahaha oke .:P als jij het zegt :)
maar eh ... ik heb red alert 1 inclusief de counterstrike uitbreiding .. dat roelt pas !!
Tsssssssss heb jij The Aftermath uitbreiding niet eens. Slecht hoor. RA1 heerst |
|
|
DAS
Drome oldsko0l
538 Posts |
Posted - 12-06-2003 : 13:04:07
|
RA2 roeleert de wereld drie keer omgedraaid en heen en weer als je het vergelijkt met generals is het enige betere aan generals de grafics en die "leuke" 3d optie van het rond draaien maar RA2 is gewoon beter qua hoe spel in elkaar zit je kan ook meer zelf instellen je kan NAVAL (bij generals niet) je kan op verschillende manieren de lucht in om te attacken elk ding heeft functie dus je moet veel beter nadenken wat je nou gaat doen zowel voor def als attak, bij generals vin ik dit nie opgaan daar kan "dat ding omhoog omlaag driedubbel rond en eromheen" schieten vin ik nie echt super bij RA2 zijn de details misschien iets minder maar wel zeker GENOEG en t is 2D maar wel 3D gemaakt dus ziet t er altijd super uit t nadeel bij mods in maps is wel dat er vaak bugs in zitten kweenie hoe dit bij generals zit. DAMN wat een lap text ik kap weer ff maar maar toch als ik nie duidelijk genoeg ben geweest RA2 roeleert!!
greets DAS |
Worshipz teh Cellar Cat |
|
|
DAS
Drome oldsko0l
538 Posts |
Posted - 12-06-2003 : 13:17:27
|
quote: Originally posted by onok
DAS, Hoempapaa en ik Dagen je uit! <-- master RA2 spelert
CU@ drome :)
mmm kut mn RA2 mate gaat niet mee, maar no harm done ik daag jullie uit 2ON1 !!!!!!!!!
hahahahaha, en denk maar nie dat t makkelijk word. |
|
|
onok
New Member
29 Posts |
Posted - 12-06-2003 : 19:08:57
|
quote: Originally posted by 5chaap2k hey onok :)
hoi schaap :)
quote: Originally posted by DAS hahahahaha, en denk maar nie dat t makkelijk word.
ik denk het wel :)
|
http://wol.gameparty.net www.lanreports.nl |
|
|
DAS
Drome oldsko0l
538 Posts |
Posted - 13-06-2003 : 01:58:56
|
Originally posted by onok ik denk het wel :)
haha altijd leuk om te zien hoe zelfverzekerde mensen afgaan :P SEE YA THEN
GREETZ |
|
|
onok
New Member
29 Posts |
|
DAS
Drome oldsko0l
538 Posts |
Posted - 19-06-2003 : 15:39:23
|
quote: Originally posted by onok
vind ik ook altijd leuk om te zien :)
|
|
|
Hoempapaa
New Member
1 Posts |
Posted - 24-06-2003 : 19:55:56
|
Hee Das, is dit je al gelukt? :)
Zo niet, dan zou ik nog maar es ffkes flink gaan oefenen.... :p |
|
|
Benny-
Drome oldsko0l
445 Posts |
Posted - 04-07-2003 : 03:44:32
|
pff patser .. pak een zelf gemaakte map ... dan kan mn broertje dit nog wel.. zijn altijd 4 brutals die niks doen op zelf gemaakte maps |
Helaas, geen drome voor mij dit keer... Zal aan jullie denken als ik op Sensation Black sta :x |
|
|
DAS
Drome oldsko0l
538 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 21:33:36
|
quote: Originally posted by Hoempapaa
Hee Das, is dit je al gelukt? :)
Zo niet, dan zou ik nog maar es ffkes flink gaan oefenen.... :p
dat is generals geen RA2 beetje jammer spel gezien de trage gameplay en reactie van de wagentjes geen water battles beetje allemaal t zelfde weinig mogelijk heden weinig denken t ziet er gewoon wat beter uit maar ja daar koop ik niks voor en wat betreft die stats idd beetje jammer zoals wynand al zei! |
|
|
onok
New Member
29 Posts |
|
DAS
Drome oldsko0l
538 Posts |
Posted - 28-02-2004 : 16:23:53
|
NIEUW JAAR NIEUWE KANSEN, MENSEN KOMT TOCH RED ALERT 2 SPELEN MET MIJ! vorig jaar mede mogelijk gemaakt door Rx2. tnx.
iemand dit jaar nog zin an? |
|
|
Rol
Drome Crew
877 Posts |
Posted - 05-03-2004 : 18:33:33
|
En ook dit jaar word er voor gezorgd dat dit weer mogelijk is zolang ik de juiste bestanden kan vinden en de server in orde krijg. Als iemand weet waar die bestanden zijn, laat het mij dan ff weten plz. Geld ook voor andere spellen. |
Drome Servicedesk Leader |
|
|
Amakan
Drome Crew
37 Posts |
Posted - 22-03-2004 : 19:46:28
|
Ik denk dat de duur van elke match wel mee valt, zolang het 1v1 is? En welke versie van het spel zou gebruikt moeten worden? |
|
|
Rx2
Drome Crew
41 Posts |
Posted - 25-03-2004 : 15:12:42
|
quote: Originally posted by DAS
NIEUW JAAR NIEUWE KANSEN, MENSEN KOMT TOCH RED ALERT 2 SPELEN MET MIJ! vorig jaar mede mogelijk gemaakt door Rx2. tnx.
iemand dit jaar nog zin an?
Ahhhh jij was dat !! :) Nou deze keer zal ik het niet vergeten en zal er een server voor zijn zodat iedereen ra2 over tcp/ip kan spelen.
Maaruh.. Zoals Apollo al zei.. Compo ?
Ps. Zijn er ook nog mensen die Diablo2 spelen ? En een realm op Drome11 willen zien ? |
|
|
DAS
Drome oldsko0l
538 Posts |
Posted - 01-04-2004 : 17:51:03
|
een compo hiervoor zou super zijn idd, maar een game kan idd lang duren (als je superweapons aanzet gaat t meestal wel sneller) en 1vs1 kan ook lang duren afhankelijk van de spelers het land dat ze zijn en ook de map is heel belangrijk. maar ik kan natuurlijk ook gewoon elke game hard gaan rushen :P
maar compo? SUPER KOEOEOL
|
Edited by - DAS on 02-04-2004 15:28:51 |
|
|
Topic |
|