Author |
Topic |
|
r2dGeert
New Member
36 Posts |
Posted - 02-05-2003 : 16:37:36
|
Dag waarde collega's,
Binnenkort Drome X, wij kijken er allen anar uit, Mijn vraag is: mag je een electrische koelbox meenemen als je er geen extra stopcontacten voor in gebruik neemt? Hoeveel krijg je er eigelijk? Verder: DAS: je moet NOOIT meer je wachtwoord vergeten, mensen die je met dat probleem bellen vind je ook stom!
Hoop niet dat dit offtopic is, want anders hebben we tijdens werktijd niets meer te doen |
Moet ik hiervoor nog betalen? Drome 7; 8; 9; 10; 11; 12. Soon to come: Drome 13. |
Edited by - r2dGeert on 02-05-2003 16:52:51 |
|
DAS
Drome oldsko0l
538 Posts |
Posted - 02-05-2003 : 16:42:09
|
quote: Originally posted by FootBa||Hero
Dag waarde collega's,
Binnenkort Drome X, wij kijken er allen anar uit, Mijn vraag is: mag je een electrische koelbox meenemen als je er geen extra stopcontacten voor in gebruik neemt? Hoeveel krijg je er eigelijk? Verder: DAS: je moet NOOIT meer je wachtwoord vergeten, mensen die je met dat probleem bellen vind je ook stom!
yo onzettende collega dat zijn nmiet de koele opmerkingen, ik vind daarom ok dat je je koelkast thuis mooet laten tenzij je 50% van het bier aan mij doneert. hehehe |
Worshipz teh Cellar Cat |
|
|
MASiR
Drome Founder
250 Posts |
Posted - 04-05-2003 : 22:31:31
|
Als je in het reglement kijkt, kun je zien wat je allemaal wel en niet aan mag sluiten op het stroomnetwerk @ Drome 10 .. Koelen mag je bijvoorbeeld alleen doen met een koelbox die gevoed wordt m.b.v. een 12V adaptor .. |
foto/matthijs |
|
|
DAS
Drome oldsko0l
538 Posts |
Posted - 05-05-2003 : 23:11:43
|
mmm koel, ik dacht dat het uberhaupt niet mocht, TANX MASIR! :) |
Worshipz teh Cellar Cat |
|
|