Hallo ik heb een probleempje met mijn pc het zit zo als ik opstart met 3 IDE schijven en een cd/dvd speler dan krijg ik een fout van HAL.DLL is missing. Maar als ik 1 schijf er achter weg doen dan start hij wel op iemand enig idee hoe dat kan. Oja en als die cd rom speler er achter weg doe dan krijg ik het zelfde probleem??
dat weet ik, maar het komt iig minder voor met sata dan met ide !! met IDE had ikzelf het ook om de haverklap. iemand adviseerde mij geheel op sata over te gaan. dit heb ik, op de OS-schijf na, ook gedaan, en heb er tot nu toe nix meer van gezien !!
sorry vanwege mijn telate reactie :( maar hij doet het weer naar het formateren van de schijf :( maar nu als ik boot heel appart hij is we geformateert zit hij 2 windowsen? en ik zit er wel over tedenken om helemaal een nieuwe pc tehalen met SATA en waar ik weer een paar jaar verder mee kan
doe even leuk: in je c:\ (de root dus) staat een bestand genaamd boot.ini open die in notepad en copy-paste even de inhoud hierheen. dan zal ik je vertellen welke regels je moet aanpassen om daar vanaf te komen.
Lo Wang: "hee! Is your refridgerator running? Better catch it!!! Mhuahwhaa"