Deze opdracht laat alles over aan de vrije fantasie van een ieder.
Maak een limerick met de volgende woorden erin: - paard - Drome 13 - erectie
De winnaar is de persoon die de grappigste limerick heeft geschreven, met als voorwaarde dat de 3 woorden zijn gebruikt en het ook echt een limerick is.
Limerick: vijfregelig speels versje met het rijmschema 'aabba'
Meedoen voor deze opdracht kan t/m donderdag 8 juni 23:59uur.
Er was eens een paard, die wou graag naar drome. hij had alleen last van een erectie sysdroom. Zij ballen waren zo groot als maar kon, en zijn lul was een staafmixer die stond mie toch krom. Bij de vorige editie was hij er ook al niet bij, dat maakt hem onzeker en totaal niet blij. Vandaar wil hij graag naar de 13de editie van drome, zodat hij eindelijk afkomt van zijn erectie sysdroom!
Ik hoop dat ik hiermee mij 2de flesje flugel win, want ik heb geen geld meer op mij pin..
regel 1 --> opening regel 2 --> rijmt op regel 1 regel 3 --> nieuwe zin regel 4 --> rijmt op regel 3 regel 5 --> krachtige en grappige afsluiter die rijmt op regel 1 en 2
Van drome 13 krijg je erectie Dat komt door al die perfectie Zelfs een paard komt er aan zijn trekken Daarom zal ik nooit eerder vertrekken mocht big komen dan voorkom ik detectie
drome 12: stoel 1399 drome 13: stoel 0848
Crew, bedankt voor de 2 vette LANs die jullie mogelijk gemaakt hebben voor mij en vele andere gamers. Game on!
het paard van Troje is weer opgestaan Om ook naar Drome te gaan door zijn erectie naar binnen kon zich niemand meer in het paard wringen zijn * kwam wel tot aan de maan
Er was eens een n00bz0r uit Holtien Die ownde me hard op Drome dertien En al was 'ie zo sexy Als een paard met erectie Zijn skills waren zwaar clandestien
Hmm. Het metrum is niet helemaal perfect, maar het moet er mee door kunnen. Holtien is ECHT een plaats!
Elke dag zit hij op zijn paard zo sexy. Ook al heeft hij erge last van dyslexie. En wie is op de drome nu echt de man. Die voor opdracht 6 een flesje flugel halen kan. Echt waar Fluffy jou limeric creerde bij wouster en mij een heuse erectie.
de hele limmerick zat voor geen meter in elkaar maar het verantwoorden voor Holtien is ECHT een plaats! gaf mij de doorslag Fluffy je hebt deze ronde gewonnen