het hele COD shit zuigt ook... ik haat games die vooral super veel gespeeld worden door veel gehate klasgenoten (noobs:P) dus ik haat ook World of Gaycraft echt SLECHTSTE mmorpg ooit..
Dat je World of Gaycraft haat begrijp ik wel maar je houd toch wel van World of Warcraft ? ;) deze mmorpg is wel de beste en is uitgebreider dan welke rpg game ooit... so say it n!ck.nl!! WE LOVE World of Warcraft but HATE World of Gaycraft =)
world of warcraft is gewoon reinste geldklopperij, eerst die game kopen en dan nog es ffs per maand betalen. Ik wil best wel een keer een game kopen maar je krijgt mij niet zo gek dat ik per maand ga betalen
@ rest ja de wow servers laggen aangezien ze niet voorzien hadden dat al die lui op 1 server zitten tekakken :D ik speel liefer een andere mmorpg (voorbeeld lineage 2 private servers maar ze zijn leuker dan de echte vind ik) trouwens hoorde ik ook dat het verkoo pvan het spel stop was gezet omdat ze zoveel mensen in de server niet aan konden. OOk is WoW niet de mmorpg met de meeste mensen dat is namelijk Ragnarok als ik het goed had :) IN YOUR FACE :D