ik vind sommige cheaters best gaaf, ze zijn tenminste vooruitstrevend netzoals in de matrix neo is de grootste cheater maar is ook de grootste held. cheaters zijn de personen die het systeem kunnen kraken en das ook een gave appart.
ik vind sommige cheaters best gaaf, ze zijn tenminste vooruitstrevend netzoals in de matrix neo is de grootste cheater maar is ook de grootste held. cheaters zijn de personen die het systeem kunnen kraken en das ook een gave appart.
Nou, een cheat/gamehack downloaden van een bepaalde site noem ik niet geniaal ..
Verder heb ik hekel aan Half Life, Counterstrike, UT series, Quake Series en AA ..
nee das waar maar een gamehack/ wallhack zelf schrijven vind ik wel gaaf. kan amper een excelbestand aanmaken, dus respect voor iedereen die z'n eigen cheat/gamehack's maakt.
Ik heb laatst nog een excelhack geschreven. Daarmee kon je zien wat je in hokjes had getypt. Daarnaast kon je bovenin je scherm op de "B" drukken en dan werd je hokje dikgedrukt!
Als iemand deze hack wil hebben, kan ik deze toesturen.
ja wouster als hem mij kan opsturen dan zal ik dat echt geweldig vinden, zelf ben ik bezig met een wall hack voor Robbie Konijn dan kan je zien waar de wortels allemaal verstopt zijn. Als we nu zullen ruilen lijkt me echt dolle pret.
ja die heb ik nu ontdekt moet je wel eerst langs de blauwe zeebaars. dat is wel echt pittig, vooral om hem naar de rooie berg te lokken is echt mieters interesant en leerzaam. Ook het deel dat je de zeesterren bij elkaar moet optellen heb ik mij dagen mee zoet weten houden wat was dat een feest zeg.