Author |
Topic  |
|
Speedy69
New Member
4 Posts |
Posted - 24-04-2006 : 16:43:21
|
WallyLAN 6

Van vrijdag 30 juni 17:00 tot zondag 2 juli 17:00 is er een lan-party in de sporthal Beukendal te Soest. Wegen grote belangstelling bij voorgaande edities is het aantal deelnemers verhoogd van 150 tot 200 dames en heren, daarnaast zal er genoeg slaapplek zijn. Ook zijn er aparte sanitaire voorzieningen aanwezig voor de dames en de heren.
De prijs Vanwege de goede sponsor contracten kunnen we onze lan-party's aanbieden voor een zeer lage prijs. Betaal je snel? Dan kost het minder, dan als je in de 2e periode zit.
Periode 1 t/m 30 april � 10,- Periode 2 1 mei t/m 10 juni � 15,- Na 10 juni is het niet meer mogelijk om vooruit te betalen. Dit betekent dat je 20, - euro aan de deur moet betalen. Wees er voor jezelf vroeg bij. Voor ons is het ook makkelijker wanneer we weten hoeveel deelnemers er ongeveer komen.
Wat krijg je hier voor? - Toegang tot het (draadloos) netwerk en Internet. - Toegang tot de douches. - Je eigen tafel en stoel voor 3 dagen. - En een heleboel gezelligheid.
Eten en drinken Er is een kantine aanwezig waar je voor een redelijke prijs goed kan eten en drinken. Ook voor je ontbijt en avond eten kunnen wij dit zeker aanbevelen.
Gameservers Ook dit jaar zal de crew voor enkele gameservers zorgen. Dit jaar: - Battlefield 2 - Call of Duty 2 - Call of Duty (1) - RTCW Enemy Territory - Unreal Tournament 2004 - Counterstrike 1.6
Compo�s Deze keer hebben we de volgende compo�s: - Counterstrike 1.6 5vs5 - Unreal Tournament 2004 Instagib - Call of Duty 2 Search & Destroy - Fun Compo (Blijft voorlopig even geheim)
Kort samengevat De locatie is ideaal. We hebben de gehele sporthal tot onze beschikking dus er is meer dan genoeg ruimte, meer dan genoeg stroom en je hebt de mogelijkheid om te douchen.
Site: http://www.wallylan.nl Plaats: Sporthal Beukendal te Soest Deelnemers: maximaal 200 Gigabit powered netwerk.
Voor meer informatie raadpleeg onze website http://www.wallylan.nl
|
Edited by - Speedy69 on 24-04-2006 17:01:56 |
|
Bungamelati
New Member
2 Posts |
Posted - 01-05-2006 : 19:48:45
|
Yay! Ik kom ook op WallyLAN 6!!!
En roep iedereen op om ook te komen! Het gaat weer supergezellig worden!!! Net als vorige keren! |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
|
Bungamelati
New Member
2 Posts |
Posted - 03-05-2006 : 20:51:15
|
Wie? Ik? Ken ik jou? |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
Posted - 03-05-2006 : 22:11:14
|
Ik heb het over de startposter ^^ |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
 |
|
Crazy Sanchez
New Member
1 Posts |
Posted - 05-05-2006 : 09:37:06
|
Mensjes,
deze Lan-Party is echt super gezellig en daarbij voor een klein bedragje het hele evenement te eten hebben. Oke ik ben van de crew, maar zonder geintjes het is WAAR. En dan wil ik nog niet verklappen wat de compo prijzen zijn, dus hou onz site in de gaten.
groetjes en LANse allemaal,
Stijn |
 |
|
|
Topic  |
|