lalala een geweldig geslaagd feesie naar mijn mening. ook het bier vloeide weer rijkelijk heerlijk zoals het hoorde. En namens mij iedereen bedankt voor een geweldigge lan.
nee weet het niet zag net dat mijn toetsenbord zich aan het verstoppen was in een hoekje van mijn kamer en hij voelde tamelijk genetisch syntetisch kunstof achtig aan. En de onderkant was plakkerig zwart rook een ietsie naar donkere mark.
Ah kijk, dat is dan vast dezelfde Dark Mark als die onder mijn toetsenbord huis houdt. Ik likte er net even aan en hij smaakte nog wel net zo lekker als op Lego-lan.
jam jam een likdrop toetsenbord, heb net mijn toetsenbord ook eventjes gelikt en ook dit smaakt naar drop. moet ik maar eens vaker doen. kan je tenmisnte bij elke kill zeggen "eentje om je vingers bij af te likken" en die smaken dan lekker naar drop :P
jam jam een likdrop toetsenbord, heb net mijn toetsenbord ook eventjes gelikt en ook dit smaakt naar drop. moet ik maar eens vaker doen. kan je tenmisnte bij elke kill zeggen "eentje om je vingers bij af te likken" en die smaken dan lekker naar drop :P
Dat was namaakredbull die je over je tobo liet vallen knurft :D