image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 America's Army @ Drome XIII ?!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

-cloud-
New Member

17 Posts

Posted - 21-12-2005 :  17:16:49  Show Profile

Dit jaar was mijn eerste keer Drome en vond het echt geweldig.. Ik ben sinds een paar jaartjes wel aardig fanatiek gamer maar de laatste tijd richt ik me toch bijzonder op "America's Army".

AA heeft ��n van de snelst groeiende communities en begint zich te ontwikkelen als ��n der groten in onlin gaming naast CoD, Quake, BF, CS en UT. Dan heb ik het natuurlijk niet over de verslavende media die MMORPG's heten...

Maar eigenlijk was het probleem dat er op Drome amper AA werd gespeeld... Ik en een vriend hebben er alles op gedaan om mensen AA te laten installeren, (rlxdude kwam aa install files op mijn comp op Drome netwerk gooien,) zelf servers gerunt maar uiteindelijk hebben we tegen 2 andere mensen gespeeld voor 5 minuten en dat niveau was toch wel ver beneden peil...

Ik denk dat als Drome dit jaar een AA compo zou organiseren er een hoop meer AA zou worden gespeeld. Om een LAN server op te zetten voor AA is erg simpel omdat AA een server manager heeft en je dan voor de rest geen account of iets dergelijk hoeft te hebben. AA heeft als anti-cheat PunkBuster en er is altijd nog een client-side program genaamd CDC (wat verplicht is bij TWL waar AA voornamelijk op gespeeld word) dat je kan gebruiken om cheaten te voorkomen.

Er is denk ik meer dan genoeg animo bij AA spelers in Nederland en omstreken om AA op een groot evenement zoals Drome te krijgen en ik weet zeker dat als er een AA compo wordt georganiseerd er zich genoeg teams zullen aanmelden. Als we het over AA compo's hebben is dit voornamelijk 4vs4 of 2vs2 indien het niet zo'n vaart loopt, in beide gevallen kan je spectaculaire matches verwachten omdat AA sinds de nieuwe patch (v2,5) een gebalanceerd spel is.

Ik hoop dat ik hiermee alleen al bereik dat er over nagedacht wordt want in mijn ogen zou Drome de perfecte plek zijn voor het eerste grote evenement waar AA op gespeeld wordt. Indien er hulp nodig is bij organisatie etc. zijn ik en mijn "collega" AA-spelers altijd beschikbaar om hieraan deel te nemen.

Meer info over America's Army:
http://www.americasrmy.com

De grootste community rond America's Army:
http://www.aaotracker.com

Drome XII: Seat 1063
Drome XIII: duidelijk

VoltriX
Drome oldsko0l

439 Posts

Posted - 21-12-2005 :  20:09:44  Show Profile
AA is dat niet zo'n wannaB echte game?

sFx.Voltrix
Official SWAT 4 Player

Drome 12 Seat. 1415
Drome 13 Seat. -
Go to Top of Page

-(DT_DataStorm)-
Drome junior

245 Posts

Posted - 22-12-2005 :  03:40:43  Show Profile
't is een gratis game Voltrix, 't word gesponsord door de Department of Dickheads van de USA...

KASSA : Weer 2 cent....
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 22-12-2005 :  13:15:04  Show Profile
Uiteraard wil Drome je helpen, volgens het usercompo principe, om een AA compo op te zetten. Echter, informatie vwb Drome 13 is nog schaars (voorbereidingen zijn nog niet echt begonnen) maar we zullen het in ons achterhoofd houden.

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 22-12-2005 :  17:24:16  Show Profile
maar dat er erg weinig mensen op drome het spelen, zegt toch al eigenlijk genoeg?

Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;)
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 23-12-2005 :  00:42:28  Show Profile
AA is wel een grappig spel, als ik tijd over zou hebben zou ik het misschien wat meer spelen.

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

Rol
Drome Crew

877 Posts

Posted - 23-12-2005 :  21:04:53  Show Profile
Topic weer on topic getrapt.

Drome Servicedesk Leader
Go to Top of Page

-cloud-
New Member

17 Posts

Posted - 24-12-2005 :  11:46:37  Show Profile
Ik ben blij dat ik iig positieve feedback krijg van iemand die hier wat te zeggen heeft. Ik post dit al zo vroeg omdat je niet vroeg genoeg kan beginnen..

@ VoltriX:
Als je denkt dat AA een "wannabe game" denk ik toch dat je er naast zit.

Op Xfire zie je dat AA nog boven CoD staat terwijl vannacht het "authorisation" systeem down was waardoor we heel de avond amper konden spelen. Plus het feit dat wij "AAO Tracker" hebben en Xfire niet zo veel wordt gebruikt als in andere games.

http://www.xfire.com/xf/index.php

Als je is wil zien hoe AA speelt zonder het spel te downloaden raad ik je aan deze video te downloaden:

http://files.filefront.com/Iog_Perfectionzip/;3677282;;/fileinfo.html

IoG is de beste north american clan sinds een jaar of twee en deze video laat toch wel zien dat het geen "wannabe" game is.

Edited by - -cloud- on 24-12-2005 11:52:00
Go to Top of Page

VoltriX
Drome oldsko0l

439 Posts

Posted - 24-12-2005 :  12:59:57  Show Profile
@ -cloud-

ik heb het spel 1 uurtje gespeelt en heb het meteen weggegooid, het spel ziet er niet uit... en ik vind het een slecht spel

sFx.Voltrix
Official SWAT 4 Player

Drome 12 Seat. 1415
Drome 13 Seat. -
Go to Top of Page

-(DT_DataStorm)-
Drome junior

245 Posts

Posted - 24-12-2005 :  15:55:32  Show Profile
Laat me raden, je had je aangemeld, en je ging spelen, maar omdat je je orders niet opvolgde kreeg je de wind van voren?

Go to Top of Page

-cloud-
New Member

17 Posts

Posted - 24-12-2005 :  17:11:58  Show Profile
@ VoltriX

Ik heb ooit is UT'04 gespeeld maar het na 10 minuten weggegooid omdat ik het een gaar aftreksel van UT'99 vond. Alleen omdat jij het een "gaar" spel vind zie ik niet waarom dit spel niet op Drome gespeeld zou kunnen worden. En met 1 uurtje AA kan je het spel echt niet leren kennen.. En grafisch gezien is het wel wat minder ja.. Het spel is ook al 3 jaar oud.. Maar ikzelf bvb vind de gameplay altijd nog vele malen beter dan die van bvb CoD. En gameplay vind ik toch wel het belangrijkst, helemaal omdat daarop het element van online competitie drijft.

Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 25-12-2005 :  00:23:32  Show Profile
geef mij maar bf 2 :)

Go to Top of Page

-cloud-
New Member

17 Posts

Posted - 25-12-2005 :  14:44:14  Show Profile
Hmm. BF2 staat bij ons bekend als AA rip :P

Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 26-12-2005 :  00:56:49  Show Profile
Ben dan erg benieuwd hoe het komt dat het de opvolger is van battlefield 1942 ^^

Pff ripoff

Edited by - [DR]Supernova[NL] on 26-12-2005 00:57:07
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 27-12-2005 :  17:13:01  Show Profile
america's army was er eerder als de battlefield reeks (volgens mij)

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

-cloud-
New Member

17 Posts

Posted - 27-12-2005 :  18:01:50  Show Profile
AA is er al langer dan 3 jaar. Weet niet wanneer BF1942 uitkwam.

Edited by - -cloud- on 27-12-2005 18:02:21
Go to Top of Page

-(DT_DataStorm)-
Drome junior

245 Posts

Posted - 27-12-2005 :  20:30:22  Show Profile
Ik heb de deluxe edition (incl. Road to Rome dus) gekocht indertijd... en daar staat copyright 2002 op, dus denk dat BF1942 van 2001 is...

Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,2 sec. Snitz Forums 2000