maar ik heb nog zitten wachten niemand speelde meer. :s dus kan ik er ook niets aan doen.
iig sorry!! maar ik heb echt mijn best gedaan. Midden in de nacht toen ik sliep kwam er 1 naar me toe wakker gemaakt heb ik nog aan de compo gezeten. Weer slapen werd ik wakker hadden jullie niet gespeeld ik gewacht... werd er niets ingevuld dus toen dacht ik al die clans zijn al naar huis :s dus sorry!! volgend jaar beter? En ik kreeg ook pas zaterdag rond 22:00 uur mijn login gegevens om in te loggen op het dics systeem om de compo te regelen. Vandaar dat t ook zo langzaam ging.
ook nog een bijeenkomst dat mijn 2 meegebrachte servers beide problemen hadden :@ de ene had op de nacht van vrijdag naar zaterdag een virus opgelopen @ om de 60 seconden ging hij rebooten. en de andere server had een defecte netwerk kaart. Terwijl ze hier thuis nog goed hebben gedraaid :( maargoed ik heb mijn best gedaan. Ben ook nog goed geholpen door die ene gast die mee deed aan de compo die half duits is THANKS.
quote:En ik kreeg ook pas zaterdag rond 22:00 uur mijn login gegevens om in te loggen op het dics systeem om de compo te regelen. Vandaar dat t ook zo langzaam ging.
Ook heb ik voor alle usercompo admins de login gegevens al veel eerder (voor Drome 12) rondgemailed (heb het ff nagekeken, was op 21 juni al), maar dat verder terzijde. zucht.