Author |
Topic |
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
1385 Posts |
Posted - 30-08-2005 : 23:57:18
|
moehahahaha :P \0/ _0_ |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
|
|
Rol
Drome Crew
877 Posts |
Posted - 31-08-2005 : 19:50:58
|
Als ik dat forum zo lees van die lan dan zou ik ze toch echt eens aanraden om interne communicatie afteschermen want van sommige dingen die ik daar lees vraag ik mij echt af waar ze mee bezig zijn. |
Drome Servicedesk Leader |
|
|
Damnite
New Member
32 Posts |
Posted - 01-09-2005 : 15:22:24
|
Uhh... je bedoelt toch niet onze eigen communicatie? (die is soms wel wat rommelig). Iedereen waar crew onder de naam staat, hoort bij onze lan, daaraan kun je het wel zien... |
|
|
Damnite
New Member
32 Posts |
Posted - 08-03-2006 : 15:50:17
|
*update
We hebben meerdere malen contact gehad met de gemeente, die ons vervolgens de hele tijd doorstuurt naar locaties die te klein zijn, of die alleen verhuurd worden voor sportevenementen etc.. Nu was er pas geleden een skate-event in de hal van de gemeentewerf, deze hal leek mij wel aardig geschikt om een lan in te houden. Er zijn alleen geen faciliteiten. Nu was mijn vraag wat voor dingen je allemaal moet hebben voor een lan van 50 lui. Moeten we ook catering regelen dat iedereen precies kan eten wat en wanneer hij wil of kunnen we ook 3 keer per dag naar de snackbar gaan ofzo en van tevoren een bestelling opnemen? Kortom: Wat vinden jullie wat absoluut niet mag ontbreken bij een LAN? |
|
|
nelis
Drome oldsko0l
1098 Posts |
Posted - 08-03-2006 : 18:07:20
|
quote: Originally posted by Damnite
*update
We hebben meerdere malen contact gehad met de gemeente, die ons vervolgens de hele tijd doorstuurt naar locaties die te klein zijn, of die alleen verhuurd worden voor sportevenementen etc.. Nu was er pas geleden een skate-event in de hal van de gemeentewerf, deze hal leek mij wel aardig geschikt om een lan in te houden. Er zijn alleen geen faciliteiten. Nu was mijn vraag wat voor dingen je allemaal moet hebben voor een lan van 50 lui. Moeten we ook catering regelen dat iedereen precies kan eten wat en wanneer hij wil of kunnen we ook 3 keer per dag naar de snackbar gaan ofzo en van tevoren een bestelling opnemen? Kortom: Wat vinden jullie wat absoluut niet mag ontbreken bij een LAN?
catering vind ik zelf wel belangrijk, dit is wel moeilijk te regelen op sommige lokaties, in dat gevul kun je misschien een deal sluiten met een pizzaboer of snackbar en een broodjeszaak. |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
|
|
NL-afragmachine
Drome junior
170 Posts |
Posted - 10-03-2006 : 09:44:02
|
je kan ook gewoon de catering aan de lego-lan crew overlaten. kunnen erg goed pizza's bestellen en frituren. Neem maar van mij aan dat de catering wel los loopt als je maar zorgt voor genoeg te drinken, chips en snoep ed. zo doen wij dat al ongeveer 10 jaar loopt vast wel los. verder moet je zorgen dat je voldoende stroom hebt 50 computers op twee groepen in de meterkast wil nog wel eens problemen geven. |
.........Eet meer Freddi Fishsticks!.........
|
|
|
Mevius
Drome oldsko0l
782 Posts |
Posted - 10-03-2006 : 15:44:59
|
Zolang je de prijzen laag houdt en de wachttijden kort, komt alles wel goed.
Soms moet je wel 5x schreeuwen voordat afrag je verstaat maar dat nemen we dan maar op de koop toe :P |
DRoME 11 seat: 1131 DRoME 12 seat: 1131 DRoME 13 seat: 1131 DRoME 13.5 seat: 103 DRoME 14 seat: 190 DRoME 15 seat: 35 DRoME 16 seat: 108 DRoME 17 seat: 31 |
|
|
Arfman
Drome Founder
1876 Posts |
Posted - 11-03-2006 : 12:24:40
|
Catering bij een 50 man LAN vind ik een non-issue, dat kan er nooit uit namelijk. Het is misschien leuk als de crew wat afspraken maakt met het lokale friettentje, en bestellingen opnemen zodat de hele bups in 1 keer geleverd kan worden, maar verder zou ik niet gaan. Als we Drome crewlannetjes hebben van 40-50 man regelen we ook nooit catering, iedereen neemt wat te eten mee en zaterdagavond gaan we ff naar de patatboer om de hoek .. |
Drome Competition Organiser. |
|
|
Damnite
New Member
32 Posts |
Posted - 17-03-2006 : 22:21:53
|
Maar genoeg drinken en eten, ik heb eigenlijk geen enkel flauw idee wat de gemiddelde langanger verbruikt, we moeten niet teveel overhouden als we zelf catering verzorgen.
Ohjah nog even een vraag over de locatie: Ik heb wel een locatie gevonden, da's bij een kampeerboerderij bij een manege die zaal huren kost �200,- plus �8,- per persoon voor het overnachten. Dan kom ik uit op ongeveer �600,- voor locatie. Dit lijkt mij aardig duur aangezien onze inkomsten ongeveer �10 entree plus �485,- euro bedragen, en eventueel nog wat sponsorgeld. Even een kostenplaatje tot nu toe:
- Locatie: � 600,-? - Netwerk: � 120,- (kan bezuinigd worden tot � 72,-, wel slechter netwerk zonder gigabitpoorten) - Muziekinstallaties kunnen we zelf verzorgen - Website is gratis, gesponsord door icehosting.nl - Stroom: Het zou heel goed kunnen dat dit bij de locatie in zit, het lijkt me aannemelijk dat ze daar wel krachtstroom hebben, maar ik moet nog navragen hoe sterk etc.
- Catering: ???
We moeten nog zoeken naar evt. goedkopere alternatieven, maarja daar lopen we wel tegenaan. Inderdaad kunnen we een "amateur" laten cateren, maar dat moeten we nog even zien, misschien is er wel catering bij die manege waar iemand wil draaien (niet 's nachts neem ik aan, maar daarvoor moet iedereen zelf dan maar zorgen, of wij regelen nog wat) |
|
|
Druppie
New Member
17 Posts |
Posted - 19-03-2006 : 23:19:20
|
catering zou je is na een supermarkt kunnen gaan en daar afspraken gaan maken.
want uit ervaring weet ik dat het geen probleem is dingen die je over hebt terug te doen naar de winkel en dat je pas naderhand hoeft te betalen.
erg veel winkels doen dat dus zou daar is over gaan informeren.
MvG Druppie
|
|
|
Netfinity
New Member
34 Posts |
Posted - 20-05-2006 : 15:27:00
|
Of je zorgt dat je bij scouting zit, met een zeer goed georganiseerde drankkas en zeer uitgebreid assortiment voedsel. Dan zit je altijd goed. Neem een voorbeeld aan de Lego-lan |
|
|
Damnite
New Member
32 Posts |
Posted - 10-06-2006 : 14:59:19
|
dat is op zich een goed idee, maar, we zitten dan met een paar problemen:
- De scoutings hier in haaksbergen zijn te klein, of willen niet meewerken.
- De LAN moet hier gehouden worden, want dan krijgen we 485 euro subsidie van de gemeente.
Wij zoeken dus nog steeds naar een locatie,, maar we zijn al aan het overleggen met verschillende lui. De LAN is trouwens verplaatst naar ergens in de herfstvakantie (weekend).
|
|
|
Thunderblade�
New Member
16 Posts |
Posted - 10-06-2006 : 18:28:59
|
Herstvakantie,
hmmmz, dan wordt een scouting blokhut hueren moeilijk, want die hebben dan altijd JOTA (Jamboree on the Air). En daar doen de meeste scoutinggroepen wel aan mee. Dus effe goed overleeggen welk weekend je dan pakt. Tevens zijn de meeste scouting blokhutten niet voorbereid op veel stroomverbruik, dus moet je wel effe berkekenen hoe je dat gaat doen. |
Summis Viribus Victor |
|
|
nelis
Drome oldsko0l
1098 Posts |
Posted - 12-06-2006 : 00:14:07
|
Voor stroomverbruik kun je een aggregraat huren, kost alleen wel wat en je moet er volgens mij ook een vergunning voor hebben. |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
|
|
NL-afragmachine
Drome junior
170 Posts |
Posted - 12-06-2006 : 16:36:07
|
nee vergunning is alleen voor in woonwijken als er geluidsoverlast kan op treden anders moet je het alleen maar even aan geven |
.........Eet meer Freddi Fishsticks!.........
|
|
|
flippy
Drome oldsko0l
937 Posts |
Posted - 12-06-2006 : 17:06:39
|
ga gewoon gezellig naar de legolan, alles goed voor elkaar, zuipen goed verantwoord, stroom ook (na tussenkomst van mij en een of ander lelijk wijf van essent) |
Lo Wang: "hee! Is your refridgerator running? Better catch it!!! Mhuahwhaa"
|
|
|
Topic |
|