image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 LAN Parties
 Tips organiseren Lanparty
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

Damnite
New Member

32 Posts

Posted - 05-07-2005 :  11:54:29  Show Profile
Hallo,

Ik open dit nieuwe topic omdat ik zelf samen met wat kameraden een lanparty ga organiseren. Geen mega grote, de bedoeling is dat er zo'n 40 tot 60 lui komen. Ik heb dit echter nog nooit grootschalig aangepakt, het grootste tot nu toe was 8 man, toen was het netwerk niet moeilijk aan te leggen. Heeft iemand tips hoe ik tegen een niet al te hoge prijs aan netwerkapparatuur kom en aan tafels en stoelen?

thanq

Typhoondutch
Drome no0b

96 Posts

Posted - 05-07-2005 :  12:50:20  Show Profile
Ga naar ikea Kan je ook eten en daar hebben ze vast wel tafels en stoelen

Drome XIII: 7,8,9 July
------------------------
Drome XII: 1870
Drome XIII: ????
Go to Top of Page

xxxxxxx
New Member

16 Posts

Posted - 05-07-2005 :  12:51:20  Show Profile
kzou zeggen neem een videocamera mee en ga de crew interviewen erover op drome! :D

---
Go to Top of Page

Typhoondutch
Drome no0b

96 Posts

Posted - 05-07-2005 :  12:59:25  Show Profile
@ Damnite

Je kan ook naar sponsors gaan zoeken en een sponsor voor
netwerkapparatuur, Dat doet drome volgens mij ook dus

------------------------
Go to Top of Page

Tinux
Drome Crew

69 Posts

Posted - 05-07-2005 :  14:26:55  Show Profile
Zonder sponsors wordt het idd behoorlijk moeilijk...

Tja.. Vraag een beetje rond op Drome, hoop voor je dat we dan tijd hebben.

Reken er iig op dat je behoorlijk wat tijd nodig hebt om de zaken te regelen.
Het is een ontzettend verschil om iets voor een man of 8 te organiseren of bijv. 50.

Ik wens je in ieder geval veel succes en plezier met het voorbereiden.

Hoofd Afdeling Facilitair
Go to Top of Page

Damnite
New Member

32 Posts

Posted - 05-07-2005 :  15:11:54  Show Profile
Ja sponsoren zoeken is nog niet zo'n slecht idee. Ik dacht er zelf ook al aan, maar ik moet nog even kijken waar ik dan heen ga en hoe ik dat aan pak. En dat ik veel tijd ervoor nodig heb is niet zo'n punt, want het plan is om de lanparty volgend jaar pas te houden dus dat moet kunnen.

Trouwens, wij hebben hier in Haaksbergen ook jongerenwerkers die schijnen ook te helpen bij het organiseren van evenementen. Ik denk dat ik daar ook maar eens langs ga.

En ik kom ook zeker kijken bij Drome, sterker nog: ik help bij het afbouwen...
Go to Top of Page

Typhoondutch
Drome no0b

96 Posts

Posted - 06-07-2005 :  14:01:18  Show Profile
lol Ga naar een voetbalclub of een andere club en vraag of je
daar tafels en stoelen mag lenen ( komt wel een borg overheen ).
Ze doen dat vast wel

------------------------
Go to Top of Page

Typhoondutch
Drome no0b

96 Posts

Posted - 06-07-2005 :  14:04:38  Show Profile
Trouwns vraag anders of drome je wilt sponseren

------------------------
Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 06-07-2005 :  14:59:23  Show Profile
Drome is een lanparty, lijkt me nogal sterk als een lan een lan gaat sponsoren. Maar het kan miss door het lenen van onderdelen :)

Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;)
Go to Top of Page

Damnite
New Member

32 Posts

Posted - 06-07-2005 :  19:10:10  Show Profile
Stoelen kunnen we waarschijnlijk krijgen bij mijn pa's paardrijclub. Tafels van de voetbalclub gaat niet lukken, ze hebben nl. alleen biertafels (je weet wel van die hoge ronde). we kunnen wel eens bij de scouting vragen.....

Het netwerk kunnen we regelen bij gameparty.net, komt inclusief vervoer uit op zo'n 90 euro, dus 2 euro per persoon.

En de ruimte moeten we nog ergens regelen, we hebben al wel een idee waar, nl. in een sporthalletje bij ons in de buurt. Maar die is van de gemeente, maar die gaf laatst een folder uit dat ze mee willen helpen bij evenementen voor/door de jeugd. Kweetniet of ze lan-parties ook aanmoedigen....

Ik denk dat drome ons niet kan sponsoren, want volgens mij hebben die bijna allemaal geleend/gehuurd spul. Maarja, ik kan het altijd proberen, ik vraag wel wat rond wat Tinux al zei. Ik ben er zondag een paar uurtjes en maandag van 8.30 tot 18.15 dus dat lukt hopelijk wel.

Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 06-07-2005 :  20:19:09  Show Profile
volgens mij staat er wel een heel verhaal over het organiseren, en huren van apparatuur op www.gameparty.net

Drome 13 #1296
Go to Top of Page

munix
New Member

3 Posts

Posted - 08-07-2005 :  14:11:06  Show Profile
eerst een lokatie zoeken en kijken of er genoeg animo voor is in de buurt :).. anders organiseer je een LAN met een capaciteit van 60 man en komt er maar 10 ofzo bij wijze van spreken ;)..

De zaal is meestal het duurste van het zootje om te regelen.. dan moet je nog een catering opzoeken, of je dat al dan niet zelf doet (zelf doen heeft als groot voordeel dat de omzet sowieso voor jezelf is).. of dat je het uitbesteed (nadeel is dan dat je vaak niet zo heel veel geld krijgt in verhouding met de omzet).

K hoop dat dit een beetje helpt :)

General Gaming 4 28 / 29 / 30 october 2005.. http://general-gaming.com for more details :).
Go to Top of Page

bvanbavel
New Member

2 Posts

Posted - 13-07-2005 :  13:08:40  Show Profile
Waar is de LAN ergens, misschien kan ik je helpen.
Go to Top of Page

Mored
New Member

3 Posts

Posted - 14-07-2005 :  14:54:23  Show Profile
voor de zaal kun je bij de gemeente vragen. hier in Almelo hebben we ook een speciale groep voor hanggroepjongeren enzo, en die regelen gratis voor hun een zaaltje om bijvoorbeeld in te voetballen. misschien kun je bij de gemeente zeggen dat wij gamers allemaal eenzaam zijn en vrienden nodig hebben... dan lukt het vast wel :P

Drome 12 seat: #1314

Edited by - Mored on 14-07-2005 14:54:58
Go to Top of Page

spa_amd64
Drome no0b

69 Posts

Posted - 19-07-2005 :  15:22:08  Show Profile
ja almelo weer he goed voor elkaar laast bij piusx college HAghoek nog een lan georganiseert voor ongveer 30 lui liep vlekkeloos :D:D:D

Drome 12

nexst drome13 "als dat maar geen ongeluk met zig mee brenkt "
Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 19-07-2005 :  23:19:18  Show Profile
quote:
Originally posted by spa_amd64

ja almelo weer he goed voor elkaar laast bij piusx college HAghoek nog een lan georganiseert voor ongveer 30 lui liep vlekkeloos :D:D:D

wrum wist ik daar niets van :S

Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;)
Go to Top of Page

Damnite
New Member

32 Posts

Posted - 29-07-2005 :  21:49:09  Show Profile
ff weer een berichtje van mij (werd wel weer eens tyd maar ik zit nu al een tijdje in noorwegen maar op deze camping hebben ze een draadloos netwerk (H).

Ik heb al mail gekregen van de gemeente, ik wordt gesponsord met in ieder geval geld, tussen de 100 en 500 euro, maar ik moet nog een officieele aanvraag indienen dan krijg ik het precieze bedrag te horen. De ruimte is nog steeds een probleem, want de gemeente wil niet aannemen dat we flinke krachtstroom nodig hebben, en zeggen dat het makkelijk in het iemenschoer kan (een soort cursus-gebouw) of in een basisschool... Maar dat krijg ik nog wel voor elkaar kmoet alleen ff zien hoe... Kheb trouwens al wel een internetsponsor die 4 megabit geeft via een draadloos netwerk, en ik heb een bedrijf gevonden wat ik ga vragen te sponsoren, nl. lanrental.nl voor de netwerkapparatuur (en van hun site begrijp ik dat er technische lui worden 'meegeleverd').

Dit was wel zown beetje wat ik tot nu toe te melden heb, in ieder geval iedereen bedankt die al wat gepost heeft hier:D
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,12 sec. Snitz Forums 2000