Author |
Topic |
Tha Dummy
Drome oldsko0l
649 Posts |
Posted - 08-04-2003 : 12:12:55
|
wie is er net zo gek als ik om meteen de dag na de drome met een slapeloos gezicht richting salou te vertrekken??
|
Don't drive faster then your guardian angel can fly |
|
DeWaarheid
New Member
6 Posts |
Posted - 08-04-2003 : 12:36:31
|
wat is dit voor vakantiemantopic , zet dan als topic: Ik ga na 7 juli naar Salou . Nou ok bedankt voor de info fijn om te weten wat je gaat doen hoor. Ik zal als opvolging ook vertellen waarik heen ga op vakantie, nou dat weet ik nog niet. Volgens mij doen Jan en Kees hetzelfde om even aan te sluiten op je vraag. |
|
|
Tha-Humsie
Drome Crew
486 Posts |
Posted - 08-04-2003 : 13:25:53
|
Zo Salou? Moet je daar nu weer dan??? Eerst zwitserland en straks salou??? :D
DeWaarheid: Heb jij iets tegen gezelligheid, of krijg jij een kick door je te gedragen als een eikel???
|
Drome MultiMedia |
|
|
Rol
Drome Crew
877 Posts |
Posted - 08-04-2003 : 13:27:23
|
reactie die nergens op slaat "DeWaarheid" maar goed. Zelf zou ik ook gelijk de dag naar drome met mijn brakke kop richting spanje gaan maar aangezien we dan nog aan het afbouwen zijn heb ik het maar 4 daaagjes uitgesteld en ga dan met een nog steeds brakke kop richting spanje |
Drome Servicedesk Leader |
|
|
Tha Dummy
Drome oldsko0l
649 Posts |
Posted - 08-04-2003 : 13:38:59
|
quote: Originally posted by Tha-Humsie
Zo Salou? Moet je daar nu weer dan??? Eerst zwitserland en straks salou??? :D
DeWaarheid: Heb jij iets tegen gezelligheid, of krijg jij een kick door je te gedragen als een eikel???
hoe kom jij bij zwitserland? daar ben ik nog nooit geweest :P je bedoeld zeker oostenrijk :D oja wat ik in salou moet?? me gedragen en nie vreemd gaan :P nee gezellig met jhojo en ghost aka jhon en erwin (you know who)
|
Edited by - Tha Dummy on 08-04-2003 13:40:26 |
|
|
Tha-Humsie
Drome Crew
486 Posts |
Posted - 08-04-2003 : 13:46:17
|
oosterrijk, zwitserland. 1 pot nat jullie 3 samen?? omg, zal salou alvast ff bellen zodat ze zich voor kunnen bereiden :D |
Drome MultiMedia |
|
|
Tha Dummy
Drome oldsko0l
649 Posts |
Posted - 08-04-2003 : 13:52:26
|
quote: Originally posted by Tha-Humsie
oosterrijk, zwitserland. 1 pot nat jullie 3 samen?? omg, zal salou alvast ff bellen zodat ze zich voor kunnen bereiden :D
nee das nie t zelfde
en ja bel maar stuur er ook een speciale eenheid op af |
|
|
Mrkuiken
Drome no0b
87 Posts |
Posted - 08-04-2003 : 14:44:13
|
LOl ik heb het al helemaal gepland moest salou ook verschruiven anders kon ik niet naar drome en drome gaat voor alles natuurlijk, 1 julie start lan @my place voor 12 vrienden tegen 4 julli gaan we door naar drome tot 7 julli dan gaan we weer terug naar my place tot 11julli en 14 julli gaan we naar salou tot 2 aug ofzo. en tegen 5 aug ga ik aleen 2 weken naar Amerika naar my vriendin en naar makers van Everquest(mmorpg)invb Stage. dus ik heb me maand julli en aug al vol gepland :P en om dan met drome te beginnen kan het all haast niet meer stuk :P |
|
|
Natalia
Drome oldsko0l
590 Posts |
Posted - 11-04-2003 : 08:42:00
|
Hi Dummy (ja ik leef ook nog) Kijk, jij doet het nog altijd slimmer dan ik.. jij gaat de dag NA drome op vakantie.. ik een week VOOR drome :( en al mijn vriendjes hebben besloten dat ze alsnog naar drome gaan.. zucht.. mannen.. die weten nooit wat ze willen.. |
Drome 15: 115 Drome 14: 121 Drome 12: 1225 Drome 11: 1293 Drome 10: 504 |
|
|
Tha Dummy
Drome oldsko0l
649 Posts |
Posted - 11-04-2003 : 14:50:42
|
tja wij passen de vakantie aan de drome aan :D waar ga je heen? en hoe lang??
|
|
|
Lan-C
Drome no0b
76 Posts |
Posted - 11-04-2003 : 14:52:53
|
quote: Originally posted by Mrkuiken
LOl ik heb het al helemaal gepland moest salou ook verschruiven anders kon ik niet naar drome en drome gaat voor alles natuurlijk, 1 julie start lan @my place voor 12 vrienden tegen 4 julli gaan we door naar drome tot 7 julli dan gaan we weer terug naar my place tot 11julli en 14 julli gaan we naar salou tot 2 aug ofzo. en tegen 5 aug ga ik aleen 2 weken naar Amerika naar my vriendin en naar makers van Everquest(mmorpg)invb Stage. dus ik heb me maand julli en aug al vol gepland :P en om dan met drome te beginnen kan het all haast niet meer stuk :P
Lolz, bedoel je nou de maand julie, julli, juli of jullie Veel plezier in ieder geval |
I scream, you scream, we all scream for icecream |
|
|
Mrkuiken
Drome no0b
87 Posts |
Posted - 11-04-2003 : 16:16:37
|
ehhehe doe maar gewoon JULI heheh, and thanks , a jij ook nog weg dan?
|
Edited by - Mrkuiken on 11-04-2003 16:23:35 |
|
|
Tha Dummy
Drome oldsko0l
649 Posts |
Posted - 11-04-2003 : 17:45:16
|
lan-c gaat denk ik nie weg want ze mag van ons niet met ons mee ze is van een van ons zeg maar de vriendin en we gaan lekker met jochies onder elkaar nee tis nie mijn vriendin :D
|
|
|
Lan-C
Drome no0b
76 Posts |
Posted - 11-04-2003 : 18:13:00
|
Gelukkig maar dat ik jouw vriendin niet ben Ga inderdaad waarschijnlijk niet op vakantie heel misschien ga ik nog naar Italia met la famiglia, maar dan moet ik weer een paar weekjes zonder mijn vriendjes en dat lijkt me ook niets Hopelijk gedragen de jochies zich daar een beetje in Salou |
I scream, you scream, we all scream for icecream |
|
|
DeWaarheid
New Member
6 Posts |
Posted - 11-04-2003 : 19:43:07
|
Laat ik mij even uitdrukken: ik vind het nogal raar en triest om zon topic te openen. De topicstarter heeft duidelijk gebrek aan een stukje zelfontplooiing, hetgeen hij via dit bericht probeert te her-verwerven.
Ik stel voor een zogenaamd vakantie subforum aan te maken waarna iedereen zijn of haar mening over vakanties, al dan niet aansluitend aan de drome lan, te verkondigen.
|
|
|
Mentar
Drome junior
146 Posts |
Posted - 11-04-2003 : 20:53:52
|
quote: Originally posted by DeWaarheid
Laat ik mij even uitdrukken: ik vind het nogal raar en triest om zon topic te openen. De topicstarter heeft duidelijk gebrek aan een stukje zelfontplooiing, hetgeen hij via dit bericht probeert te her-verwerven.
Ik stel voor een zogenaamd vakantie subforum aan te maken waarna iedereen zijn of haar mening over vakanties, al dan niet aansluitend aan de drome lan, te verkondigen.
anders hou je ff op met steeds van die kut posts te maken |
De dc++ hub van GoD is ook weer online het ip = 81.205.224.240:411 |
|
|
Tha-Humsie
Drome Crew
486 Posts |
Posted - 12-04-2003 : 01:20:14
|
quote: Originally posted by DeWaarheid
Laat ik mij even uitdrukken: ik vind het nogal raar en triest om zo op dit topic te reageren. Deze poster heeft duidelijk gebrek aan een stukje zelfontplooiing, hetgeen hij via dit soort berichten probeert te her-verwerven.
maw STFU
|
Drome MultiMedia |
|
|
Topic |
|