Author |
Topic |
Bootie
Drome junior
112 Posts |
Posted - 12-06-2005 : 22:20:02
|
ik heb em gedownload, als ik op laagste graphics zet loopt ie perfect.....maar ik zoek nog ff een baantje...pff moeilijk.. en dan pc upgraden |
I pwn patience! =) |
|
|
nelis
Drome oldsko0l
1098 Posts |
Posted - 12-06-2005 : 22:31:19
|
ben em nu aan et downloaden, met 12kb/s..gaat weer een lange nacht worden. |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
|
|
[TgR]KILLER
Drome regular
328 Posts |
Posted - 12-06-2005 : 22:32:29
|
waar download je dan met 12kbs ? had hem met 200 kbs van ut twente ftp gehaald gister lekker snel |
The gib Rippers UT iCTF Clan. http://www.killerspecs.tk |
|
|
Db
Drome junior
139 Posts |
Posted - 12-06-2005 : 22:57:46
|
Die twentse ftp ligt plat, ik heb em via een prive ftp gekregen 560KB/s |
UT2004 TDMnw Compo admin www.carpeimperium.com |
|
|
Burrito
Drome Crew
533 Posts |
Posted - 13-06-2005 : 16:22:52
|
de demo is koel! :) kannie wachten op de volledige game... |
Drome CS 1.6 Main Compo Admin |
|
|
LoWang
Drome no0b
67 Posts |
Posted - 13-06-2005 : 20:12:58
|
Zwaar verslavend en hij draait bij mij goed op high 1024x768 met mijn GF 5900xt @ 560/933mhz. Ik had hem van de tu delft ftp, ook lekker snel :) |
|
|
Nuke`
Drome no0b
79 Posts |
Posted - 14-06-2005 : 00:57:31
|
quote: Originally posted by LoWang
Zwaar verslavend en hij draait bij mij goed op high 1024x768 met mijn GF 5900xt @ 560/933mhz. Ik had hem van de tu delft ftp, ook lekker snel :)
k heb dezelfde instellingen als jou... ik heb em van de ftp van universiteit twente... 300 kb/s (redelijk langzaam eigenlijk (aangezien anderen veel harder gingen) |
Drome XII --> 271 |
|
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
1385 Posts |
Posted - 15-06-2005 : 11:41:15
|
Heb begrepen dat dit soms nog onduidelijk is, vandaar onderstaand informatie.
Hoe commander worden:
je komt ingame, je speelt dan. En als er dan niet al iemand voor de functie commander heeft gesolliciteerd kun je met tab 'apply' doen. Dan moet je ff wachten en als niemand anders met een hogere rang op de server als jouw ook heeft gesolliciteerd, ben jij de commander. Met page up kun je dan je nieuw baan aannemen. Dan heb je commander.
Dan moet de artillery, scan, uav en supplies laden.
* artillery: dit zijn bommen die je op iedere plek op de map kan gooien. Weet wel dat het even duurt voordat de bommen daarzijn. Je hoeft in principie niet bang te zijn dat je teamgenoten bombardeerd, aangezien zijn op hun map kunnen zien waar de volgende bombardement zal komen. Ook krijgen ze als ze in de buurt zijn te horen dat daar een bombardement komt.
*scan: dit is het belangrijkste hulpmiddel voor de commander. Zoom uit zodat je de hele map overziet, en klik dan scan. De hele map wordt nu gescand op vijanden. Deze vijanden worden dan tijdelijk gemarkeerd met een rood stipje. Zaak is bij een grote groep die zich verplaats te anticiperen waar ze heen gaan, en zodoen een bombardement kunt plannen. Ook moet/kun je met je rechtermuisknop op een rood stipje (vijand dus) aangeven dat er daar een vijand zit, want je grondtroepen kunnen dat niet zien (alleeen met een UAV, maar meer daarover straks). Geef ook via TS door waar ze zitten en begeleid waar nodig.
*UAV: erg handig, maar helaas beperkt gebied en ook tijdelijk. Dit is een soort mini scan, maar dan ook zichtbaar voor je grondtroepen. Tip: indien je mannen een vlag aanvallen, of worden aangevallen, plaats daar een UAV! Ook hier helpt het om de rode stippen met rechtermuisknop te verduidelijken.
*supplies: dit is munitie en medic, die in de vorm van een kist met parachute wordt gedropt (a la move-able spawnpunt Vietnam)
Andere tips: - als een van je mannnen om supplies vraagt moeten ze met T dat doen. Daar kunnen ze om of artillery of supplies vragen. Dan zie je als commander een bepaald teken op je map waar je dat moet doen wat je moet doen. - vlaggen die overgenomen worden met heli, zijn (bijna) niet te bombarderen. - je scan, artillery, UAV en supplies doen het alleen als de apparaten op je basis/boot/strand het ook doen! Als een van deze kapot is, fix m dan als engineer of laat m fixen.
Tot zover Supernova ;) |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
|
|
Duce
New Member
7 Posts |
Posted - 20-06-2005 : 08:31:42
|
Nice, bedankt voor de tips!
Heb de demo nu een aantal keer gespeeld. Voor de mensen die problemen hebben met het aanmaken van een account: zet je firewall even uit (nadat je je account gecree�rd hebt, kun je 'm weer aanzetten).
Hij loopt als een trein op mijn 9700Pro. Medium details volgens mij.
Ik ben wel tegen problemen aangelopen met het customizen van de controls. Zo wilde ik Reload aan toets X koppelen, maar dit kon niet door conflicten met toetsen bij land vehicles. Toen ik daar de X had weggehaald en ook bij die andere schermen, kreeg ik als laatste een conflict in de boat controls, maar daar zag ik nergens een X staan. Het is jammer dat er geen optie is om alles leeg te gooien. Ook heb ik nog geen manier gevonden om de scrollwheel (up en down) te koppelen aan een command. Ik had daar altijd mijn cockpitview en front view aan gekoppeld in BF1942. |
|
|
TwisterX
Drome junior
174 Posts |
Posted - 20-06-2005 : 16:46:28
|
nderdaad, de conterools zijn nogal vervelend, zo kan je ook weinig op je numpad zetten. |
|
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 20-06-2005 : 23:44:54
|
ik gebruik zelf de WASD indeling (default) maar ja, ik ben ook rechtshandig...
maar is voor die lefties onder ons 't niks om bv IJKL te gebruiken enzo? |
KASSA : Weer 2 cent.... |
|
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
1385 Posts |
|
Duce
New Member
7 Posts |
Posted - 22-06-2005 : 10:43:58
|
Quickpulse heeft ook een BF2 divisie opgericht en we zijn hard op zoek naar actieve nederlandse leden met een relaxte attitude. We hebben een Ventrilo server en zullen (bij voldoende leden) ook meedoen op Drome en ook op Clanbase. Heb je interesse, laat een berichtje achter op het forum van http://www.quickpulse.nl (BF2 forum wordt als het goed is vanavond online gezet) of kom langs op irc (quakenet): #quickpulse. |
|
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
1385 Posts |
Posted - 22-06-2005 : 12:25:00
|
www.desertrabbits.com ;) |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
|
|
b00ster
Drome junior
130 Posts |
Posted - 22-06-2005 : 23:42:23
|
Battlefield 2 draai ik op mij ATI 9600SE nog best goed 1024*864 medium detail.. :D het is wel een leuke game, maar voor mij gevoel is Unreal tournament 2004 nog steeds tha BoM! :D |
|
|
Tribalism
New Member
8 Posts |
Posted - 23-06-2005 : 00:24:23
|
Deze shit gaat echt te dope worden :-) 64 man zonder lag :-)
|
|
|
Topic |
|