ik vraag me dat wel eens af.. ik heb zelf ook wel een mooie al zeg ik het zelf wel lekker simpel maar wel met lampjes :P zijn er op drome ook nog winkeltjes waar je casemodding spullen kan kopen?
ik heb zelf wel een mooie kast met plexiglas en neon, kleuren fannetje en een fan control met wel erg velle leds ( op drome gekocht die fan controler ) ze hebben gelukig op drome wel van de standjes met casemod spul ben ik zelf ook wel fan van
ik heb mijn vorige casemod op drome 10 gekocht en in het donker in elkaar zitten schroeven... alles wat je nodig hebt kan je op drome vinden.... alleen niet zulke extreme dingen als de foto's hier boven
voorkant zitten blauwe ledjes op en zijkant op de fan ook :/ tis allemaal standaard behalve de frontjes van dvd/dvd brander en floppy, die heb ik rood gespoten :P
ik was een van de eerste in NL met zo'n Stacker .. En een maand later een van de eerste met een gemodde Stacker .. en zelfs nu, een jaar later is een gemodde stacker niet meer unika .. dus tjah ..
ANyways, ik had een zwarte besteld, maar kreeg een zilveren .. die zilvere stacker vond ik lelijk :) Dus toen werd ie blauw.
Maar ik heb alweer een nieuw verffeestje in ged8n voor mn stacker :)