image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Betrouwbaarheid Counter-strike Admins @ drome
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

DeWaarheid
New Member

6 Posts

Posted - 05-04-2003 :  19:54:35  Show Profile
Goedendag,

Ik zat wat informatie te lezen over de admins op drome en ik zag tot mijn grote verbazing dat een zekere "Arfman". Ik weet zeker dat hij op een lan met de naam "X-life" in het spel counter-strike heeft lopen cheaten!! Ik zat een rij achter hem en kon zo op zijn scherm kijken en hij gaf en nog lachend toe ook toen ik hem erover aansprak. Het betreft hier aimbot en wallhack.

Z'on persoon kan toch nooit admin zijn op een LAN ??
Checken en screenen jullie de mensen wel voordat julle ze inhuren?

Groetjes,

DeWaarheid

SIR
Drome Crew

29 Posts

Posted - 05-04-2003 :  20:14:25  Show Profile
Of je beschuldigingen waar zijn weet ik niet. Maar feit is dat wij erg betrouwbare ervaren compo leaders hebben en dat er ook door meerdere mensen wordt toegezien dat er eerlijk gespeelt wordt.

En natuurlijk doet de drome organisatie zelf niet mee met de competities dus je hoeft je echt niet druk te maken. Ik vind je beschuldigingen dan ook een beetje ongepast en het feit dat je met een anonieme nick post zegt natuurlijk ook voldoende over je eigen 'betrouwbaarheid'.

Close topic d8 ik zo.

SiR[DRoME]
Go to Top of Page

DeWaarheid
New Member

6 Posts

Posted - 06-04-2003 :  04:04:32  Show Profile
Dat ik anoniem post heeft te maken met het feit dat ik niet wil dat de positie van mij of mijn team nadelig word beoordeeld op de lan zelf.

Ik kan je verzekeren dat mijn aantijgingen gebouwd zijn op feiten en hier dan ook niet van afwijken.

cheater !@!~!
Go to Top of Page

Godflesh
New Member

35 Posts

Posted - 06-04-2003 :  12:16:24  Show Profile
Lijkt me alleen maar een voordeel dat de Arfman weet hoe die cheats werken/gebruikt worden etc ..of niet?

http://aen.da.ru Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emulation Fans! We keep your memories alive...
Go to Top of Page

~WaiMea~
Drome junior

114 Posts

Posted - 06-04-2003 :  13:12:13  Show Profile
ook de pc's van admins kunnen kapot hoor :-)
Go to Top of Page

CSA Aapje
New Member

6 Posts

Posted - 06-04-2003 :  15:48:03  Show Profile
volgens mij hoef je geen cheats te hebben gebruikt om te kunnen zien dat iemand cheat. Als je geen muren in het level ziet dan moet je toch misschien bij jezelf even gaan nadenken dat er een geringe kans bestaat dat die persoon misschien een cheat heeft geinstalleerd. Aimbot valt ook op want dan is CS een kleurboek volges mij
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 06-04-2003 :  16:48:08  Show Profile
Ten eerste heb ik inderdaad jarenlang CS gespeeld, dus dat je me hebt zien CS-en op X-Life kan kloppen, ik heb daar destijds met B->E de compo gewonnen. Dat ik zou cheaten daar lijkt me echter sterk, aangezien er zo'n 10 man achter ons team stonden toen we de finale speelden, dus dat was echt wel opgevallen.

Misschien iemand geweest die zich onder mijn naam heeft lopen misdragen ? Komt nog wel eens voor blijkbaar.

In ieder geval heb ik dus niet gecheat en ben ook niet van plan om dat te gaan doen. Verder zijn er meerdere compoadmins (ik ga niet eens over CS) en doet de organisatie zelf niet mee aan competities, dus dat hierdoor de integriteit van Drome compo's in het geding zou komen lijkt me vrij sterk.

Arfman.

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,09 sec. Snitz Forums 2000