Ik zat wat informatie te lezen over de admins op drome en ik zag tot mijn grote verbazing dat een zekere "Arfman". Ik weet zeker dat hij op een lan met de naam "X-life" in het spel counter-strike heeft lopen cheaten!! Ik zat een rij achter hem en kon zo op zijn scherm kijken en hij gaf en nog lachend toe ook toen ik hem erover aansprak. Het betreft hier aimbot en wallhack.
Z'on persoon kan toch nooit admin zijn op een LAN ?? Checken en screenen jullie de mensen wel voordat julle ze inhuren?
Of je beschuldigingen waar zijn weet ik niet. Maar feit is dat wij erg betrouwbare ervaren compo leaders hebben en dat er ook door meerdere mensen wordt toegezien dat er eerlijk gespeelt wordt.
En natuurlijk doet de drome organisatie zelf niet mee met de competities dus je hoeft je echt niet druk te maken. Ik vind je beschuldigingen dan ook een beetje ongepast en het feit dat je met een anonieme nick post zegt natuurlijk ook voldoende over je eigen 'betrouwbaarheid'.
volgens mij hoef je geen cheats te hebben gebruikt om te kunnen zien dat iemand cheat. Als je geen muren in het level ziet dan moet je toch misschien bij jezelf even gaan nadenken dat er een geringe kans bestaat dat die persoon misschien een cheat heeft geinstalleerd. Aimbot valt ook op want dan is CS een kleurboek volges mij
Ten eerste heb ik inderdaad jarenlang CS gespeeld, dus dat je me hebt zien CS-en op X-Life kan kloppen, ik heb daar destijds met B->E de compo gewonnen. Dat ik zou cheaten daar lijkt me echter sterk, aangezien er zo'n 10 man achter ons team stonden toen we de finale speelden, dus dat was echt wel opgevallen.
Misschien iemand geweest die zich onder mijn naam heeft lopen misdragen ? Komt nog wel eens voor blijkbaar.
In ieder geval heb ik dus niet gecheat en ben ook niet van plan om dat te gaan doen. Verder zijn er meerdere compoadmins (ik ga niet eens over CS) en doet de organisatie zelf niet mee aan competities, dus dat hierdoor de integriteit van Drome compo's in het geding zou komen lijkt me vrij sterk.