Wij gaan niet naar campzone maar we gaan (als we gaan) zelf met een legertent ergens staan :D
ik heb al een legertent van 10 x 5m geregeld :) tot nu toe komen er op de drukste dag zon 13 man binnen maar dat is op dit moment 2 dagen. ik weet dit toevallig omdat ik net bezig ben geweest met hoe druk het zou zijn in de tent..
Apple PG4 mod :P
dat is dus een p4 in een apple g4 case gemod :) www.resettim.nlwww.resettim.net
quote:Originally posted by ReseTTim ik heb al een legertent van 10 x 5m geregeld :) tot nu toe komen er op de drukste dag zon 13 man binnen maar dat is op dit moment 2 dagen. ik weet dit toevallig omdat ik net bezig ben geweest met hoe druk het zou zijn in de tent..
deze tweakert komt ook
maaruh waar kan je die tenten eigenlijk huuren/krijgen want ik ga ook met een groepje en een aso grote tent zou wel leuk zijn :)
quote:Originally posted by ReseTTim ik heb al een legertent van 10 x 5m geregeld :) tot nu toe komen er op de drukste dag zon 13 man binnen maar dat is op dit moment 2 dagen. ik weet dit toevallig omdat ik net bezig ben geweest met hoe druk het zou zijn in de tent..
deze tweakert komt ook
maaruh waar kan je die tenten eigenlijk huuren/krijgen want ik ga ook met een groepje en een aso grote tent zou wel leuk zijn :)
mail me ffies :D :) wij zijn ma / dinsdag op zijn drukst in de tent met zon 12 of 13 man :D maar als je me mailt geef ik je de gegevens van die man. ik hoop voor je dat ie nog wat heeft voor je.
ik heb me btw zojuist aangemeld voor drome10 ik kom samen met Oeloe en Roog :)
Apple PG4 mod :P
dat is dus een p4 in een apple g4 case gemod :) www.resettim.nlwww.resettim.net
Het is eigenlijk een lanparty org, maar de lan is niet door gegaan door te weinig animo. En nu gebruiken we het ook als gelegenheids clan voor op Drome.