image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 LAN Parties
 Regroup ownt Drome
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

Yozzman
Drome oldsko0l

575 Posts

Posted - 05-07-2004 :  16:24:10  Show Profile
Na het topic Drome ownt Netgamez kon ik het niet laten...
Zoals je ziet is mijn mening duidelijk, regroup is de beste lan

No offence @ drome, goed naar mn zin gehad

Regroup was net ff ietwat beter, gewoon overal dus qua locatie, aankleding beveiliging etc.
Regroup is het alleen wat krapper tussen de tafels maar dat maakt mij niet zo heel veel.

---------------
Die mag geen plaatje in zn sig...

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 05-07-2004 :  16:30:57  Show Profile
/me agrees met Ramius en is op Regroup 13 gewoon weer aanwezig :D

Het mag dan wel tussen de tafels wat krapper zijn, maar je zit minder op elkaar omdat de tafels langer zijn :)

Obey the god Zeus!

Edited by - FormatKing on 05-07-2004 16:31:34
Go to Top of Page

N!TR0
Drome junior

109 Posts

Posted - 05-07-2004 :  17:42:49  Show Profile
wat stellen jullie je aan dan met Regroup ownt Drome. Ik heb het perfect naar mn zin gehad op Drome, geen stroomuitval enz. Geen last gehad van langzaam netwerk. Ik ben alleen niet tevreden over die manier waarop het is gegaan in de CS compo's, maar dat is een verhaal apart. kortom Perfect weekend, cu @ drome XII next year

Good? Bad?..........I'm the one with the gun
Go to Top of Page

Yozzman
Drome oldsko0l

575 Posts

Posted - 05-07-2004 :  18:12:14  Show Profile
quote:
Originally posted by N!TR0

wat stellen jullie je aan dan met Regroup ownt Drome. Ik heb het perfect naar mn zin gehad op Drome, geen stroomuitval enz. Geen last gehad van langzaam netwerk. Ik ben alleen niet tevreden over die manier waarop het is gegaan in de CS compo's, maar dat is een verhaal apart. kortom Perfect weekend, cu @ drome XII next year

Dan lees je mn verhaal ook niet goed

---------------
Go to Top of Page

Smirnoff
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 05-07-2004 :  19:48:00  Show Profile
nitro dis een mening en die deel ik met ze regroup is de beste lan dit jaar tot nu toe

heb ik dat gepost nee toch
Go to Top of Page

Hobbybob
New Member

23 Posts

Posted - 05-07-2004 :  23:35:26  Show Profile
Ben het met Ramius en Seals eens.
Ook ik zal weer op Regroup 13 aanwezig zijn.
Zie ook mijn topic Opruimen vermoeid ? In general..
Go to Top of Page

Bachhimself
New Member

38 Posts

Posted - 05-07-2004 :  23:52:35  Show Profile
Regroup ownt Drome en hard ook Wazaaaaaaaaaaaaaaaaap
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 06-07-2004 :  00:27:31  Show Profile
Smaken verschillen

Wij zijn ook altijd met de voltallige crew op Regroup aanwezig en dat is inderdaad altijd een toplan. Drome kunnen we niks over zeggen omdat we die heel anders meemaken, uiteraard.

Wel heeft Regroup de aankleding altijd heel goed voor elkaar, dat geef ik onmiddellijk toe. Ligt ook een beetje aan het type hal wat zij huren en welke wij huren. Ik zal eens kijken of ik voor de grap een foto van de onaangeklede Drome hal online kan zetten, ik denk dat je schrikt

Verder is de Regroup crew ook altijd vriendelijk en correct naar de bezoekers toe (we kennen ze persoonlijk) en dat is ook heel belangrijk. Ik denk dat Regroup en Drome elkaar lekker 'scherp' houden, het is een gezonde onderlinge concurrentie.

GG Regroup !

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

Yozzman
Drome oldsko0l

575 Posts

Posted - 06-07-2004 :  08:18:05  Show Profile
Gezonde competitie heet dat

Idd hal is gewoon top, ze hebben zelf vloerbedekking waar de paden op aan gegeven staat, maar das puur geluk voor ze.
Denk dat het een errug lege lelijke hal is, betonnen vloer met metalen dak ofzo en niks meer...

Dat jullie elkaar kende had ik al door, ze hadden als een van de eersten plekjes veroverd zonder dat dr gereserveerd kon worden

Maar regroup wordt waarschijnlijk de volgende lan en gaan we zekers heen!!!

---------------
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 06-07-2004 :  09:42:06  Show Profile
Arfman, zij hebben inderdaad een goede hal, maar dat neemt niet weg dat ze het nou eenmaal goed hebben geregeld :)

Jullie hebben weer geluk dat jullie gordijnen hebben, netgamez moet het zonder enige aankleding doen. En ja daar kunnen ze wat aan doen, maar vind aluminium folie met een lichtslang nou niet echt de juist oplossing :P

Obey the god Zeus!

Edited by - FormatKing on 06-07-2004 09:42:41
Go to Top of Page

JJDooM
New Member

7 Posts

Posted - 06-07-2004 :  12:04:46  Show Profile
quote:
Originally posted by Arfman

Smaken verschillen

Wij zijn ook altijd met de voltallige crew op Regroup aanwezig en dat is inderdaad altijd een toplan. Drome kunnen we niks over zeggen omdat we die heel anders meemaken, uiteraard.

Wel heeft Regroup de aankleding altijd heel goed voor elkaar, dat geef ik onmiddellijk toe. Ligt ook een beetje aan het type hal wat zij huren en welke wij huren. Ik zal eens kijken of ik voor de grap een foto van de onaangeklede Drome hal online kan zetten, ik denk dat je schrikt

Verder is de Regroup crew ook altijd vriendelijk en correct naar de bezoekers toe (we kennen ze persoonlijk) en dat is ook heel belangrijk. Ik denk dat Regroup en Drome elkaar lekker 'scherp' houden, het is een gezonde onderlinge concurrentie.

GG Regroup !

En wij zijn altijd met veel plezier op jullie LAN aanwezig :) Ik en de rest van Regroup heeft het volgens mij weer prima naar hun zin gehad. De aankleding was prima, op 1 keer die grote herstart heb ik geen problemen gehad met het netwerk. En echt super hoe vaak de wc werden schoongemaakt !

Wij weten als geen andere dat je aan storingen zoals met de stroom weinig kan doen, en je ze ook moelijk binnen 3 tellen op kan lossen.
Dat is pech hebben...maar Drome kennende hebben ze hier zeker een passende oplossing voor.

Wat een hoop mensen vergeten is dat het allemaal vrijwilligers werk is, en dat ze dat doen om iemand ander te plezieren. Dus dit moet je maar eens in je gedachten nemen als je ergens over begint te flamen :)

In ieder geval ik kom volgend jaar weer :) tot dan Arfman, of euh kom je voor die tijd nog bij ons langs :)

No Regroup No live ! -=- Case Mod JJDooM
Go to Top of Page

Yozzman
Drome oldsko0l

575 Posts

Posted - 06-07-2004 :  14:34:17  Show Profile
Sry maar je moet het niet echt opnemen als flamen, heb het uiteraard goed naar mn zin gehad

Maar ik vind regroup net ff wat beter (compliment voor regroup no flame @ drome)

---------------
Go to Top of Page

Kat
New Member

1 Posts

Posted - 06-07-2004 :  14:39:42  Show Profile
quote:
Originally posted by JJDoom

En wij zijn altijd met veel plezier op jullie LAN aanwezig :) Ik en de rest van Regroup heeft het volgens mij weer prima naar hun zin gehad.

Ik heb het inderdaad zeer naar mijn zin gehad op drome! En mijn zusje ook. Wij hadden met zun tweetjes een plaats en dat beviel prima! We zijn er waarschijnlijk volgend jaar weer bij! Ik hoop, net als John, dat jullie er bij ons ook bij zijn Drome-crew!
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 07-07-2004 :  10:36:45  Show Profile
quote:
Originally posted by Kat

quote:
Originally posted by JJDoom

En wij zijn altijd met veel plezier op jullie LAN aanwezig :) Ik en de rest van Regroup heeft het volgens mij weer prima naar hun zin gehad.

Ik heb het inderdaad zeer naar mijn zin gehad op drome! En mijn zusje ook. Wij hadden met zun tweetjes een plaats en dat beviel prima! We zijn er waarschijnlijk volgend jaar weer bij! Ik hoop, net als John, dat jullie er bij ons ook bij zijn Drome-crew!

Uiteraard !
Regroup wil ik voor geen goud missen, en zo denken er een heleboel andere Drome crewleden ook over

(Bovendien kunnen we dan weer goede ideeen/sponsoren jatten van jullie, altijd goed )

Go to Top of Page

[DCC]PaTToN
Drome no0b

86 Posts

Posted - 08-07-2004 :  22:36:54  Show Profile
Absoluut de 2 top-LAN's van NL.

Laten we alleen niet vergeten dat de ��n wat groter is dan de ander, en dus moeilijk met elkaar te vergelijken zijn. Zou niet eerlijk zijn.

Ben zowieso bij beide aanwezig ** Thumbs Up! **
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 08-07-2004 :  23:06:53  Show Profile
Qua grootte zijn we misschien (nog) niet te vergelijken, maar qua doelgroep/doelstelling/algemene ideeen over hoe een LAN eruit zou moeten zien toch zeker wel hoor

Go to Top of Page

[CDA][eLecTro]
Drome ruler

2265 Posts

Posted - 08-07-2004 :  23:39:19  Show Profile
quote:

regroup ownt drome

als we ^^ zo ^^ gaan beginnen !!

LAN-G OWNT IEDEREEN !!!

|*Drome 11 - Seat 0134*|
|*Drome 12 - Seat 0094*|