image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Gaming
 Irritaties in games.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

McKillem
Drome junior

179 Posts

Posted - 19-06-2004 :  15:45:34  Show Profile
Iedereen kent het wel, hele koele games die toch van die dingetjes heeft waar je je helemaal dood aan kan ergeren.
Het leek me daarom ook leuk om er een topic over te openen en dat iedereen hier zijn/haar frustraties kwijt kan.

Aftrap:

Wolvenstein ET: Gameplay is een beetje sloom, en er is tegenwoorden geen server meer waar je eerst een week moet wachten voor die domme mods binnen zijn. (je kan dus pas joinen als je die mods hebt, en sommigen verneuken je game helemaal)

Quake 3: Soms heb je wel eens dat zit er een ventje recht op de vizier, schiet je, en dan mis je hem.
En online heeft de railgun wel eens vertraging als je schiet, soms zelfs een halve seconde.

Need for speed Underground: Verkeer..... Ik erger me er dood aan.
Wie raced er nou een drag als de straten volstaan met verkeer.
En natuurlijk is het verkeer altijd waar jij raced.

Unreal 2004: Heel geniaal spel maar ik vind ut net 2003, toch heeft mijn pc er problemen mee (niet met 2003 dus) dat is opzich wel jammer. (ik weet het, ik moet een nieuwe 3dkaart kope)

Dat was het wel zown beetje.
En overall is het natuurlijk lag, maar das bij iedere game.

Brand los :D

Zuberi
Drome junior

126 Posts

Posted - 19-06-2004 :  15:59:09  Show Profile
ja man verrote dingetjes ja, soms krijg ik gewoon letterlijk de neiging om me beeldscherm kapot te meppen ofzo, vooral door NFSU met dat K* verkeer ja

Mijn irritaties:
Alle shooters - iemand bijna neerschieten tot nog bijv: 5 hp ofzo en dan dood gaan en iemand anders die al je kills jat .... ( Dikke pech dus , oftewel soms ook luck ( de enemy dan he ))

Racegames - Net voor de finish ergens tegenaanknallen ( verkeer ofzo of een soor hoekje waar je eigelijk helemaal niet tegenaan hoort te knallen .... )

-~= Do Or Die =~-
Go to Top of Page

SnIPe`
New Member

16 Posts

Posted - 19-06-2004 :  16:11:02  Show Profile
quote:
Originally posted by Zuberi

ja man verrote dingetjes ja, soms krijg ik gewoon letterlijk de neiging om me beeldscherm kapot te meppen ofzo, vooral door NFSU met dat K* verkeer ja

Mijn irritaties:
Alle shooters - iemand bijna neerschieten tot nog bijv: 5 hp ofzo en dan dood gaan en iemand anders die al je kills jat .... ( Dikke pech dus , oftewel soms ook luck ( de enemy dan he ))

Racegames - Net voor de finish ergens tegenaanknallen ( verkeer ofzo of een soor hoekje waar je eigelijk helemaal niet tegenaan hoort te knallen .... )

Die dingetjes die ik hier lees worden door jezelf veroorzaakt, en op zich niet door de game...
Niet doodgaan is in sommige shooters namelijk een skill (eentje die ik nog steeds niet onder de knie heb )
Oefening baart kunst dus veel sterkte...

... en veel plezier met ergeren
Go to Top of Page

woekele
Drome regular

335 Posts

Posted - 19-06-2004 :  16:42:24  Show Profile
quote:
Originally posted by McKillem

Quake 3: Soms heb je wel eens dat zit er een ventje recht op de vizier, schiet je, en dan mis je hem.
En online heeft de railgun wel eens vertraging als je schiet, soms zelfs een halve seconde.

Hangt er toch echt vanaf of en welke antilagcode gebruikt wordt hoor. En ja, packetloss bestaat natuurlijk in elke game.

http://urbanterror.snt.utwente.nl
Go to Top of Page

Zuberi
Drome junior

126 Posts

Posted - 19-06-2004 :  19:33:43  Show Profile
quote:
Originally posted by SnIPe`

quote:
Originally posted by Zuberi

Mijn irritaties:

Die dingetjes die ik hier lees worden door jezelf veroorzaakt, en op zich niet door de game...
Niet doodgaan is in sommige shooters namelijk een skill (eentje die ik nog steeds niet onder de knie heb )
Oefening baart kunst dus veel sterkte...

... en veel plezier met ergeren

Niet doodgaan een skill????? sinds wanneer???
Proberen overleven is een skill maar je bepaalt maar deels of je dood wilt of niet hoor.

-~= Do Or Die =~-
Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 19-06-2004 :  19:47:30  Show Profile
gaap ligt aan je zelf, nie aan de game ;)

Ik erger me alleen aan mensen die een hele grote bek hebben online :S

Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;)
Go to Top of Page

Tha Dummy
Drome oldsko0l

649 Posts

Posted - 19-06-2004 :  22:43:06  Show Profile
W:ET
hoezo is de gameplay traag?? :s maar goed een tip voor dat k*peep* probleem met al die mods en mappen schrijf ff op om welke mappen die vraagt zet dan in je options: "download froms server" uit probeer dan nog eens te joinen vaak worden die mods/mappen niet gebruikt op de server maar staan ze in de etmain map. als je dan klaar bent gamen ga je ff googelen naar de mappen en mods die je mist gaat veel sneller.

Don't drive faster then your guardian angel can fly
Go to Top of Page

woekele
Drome regular

335 Posts

Posted - 19-06-2004 :  22:52:13  Show Profile
Als de server een extern adres voor downloaden ingesteld heeft, gaan de downloads zowieso zwaar rap.

http://urbanterror.snt.utwente.nl
Go to Top of Page

siege
New Member

2 Posts

Posted - 20-06-2004 :  01:22:33  Show Profile
Counter-Strike:

in de situatie: er is nog 1 T, 1 CT over, deze mensen lopen natuurlijk HEEL DE TIJD!!!! elkaar net mis, waardoor het een half uur duurt voordat ze elkaar gevonden hebben en jij al in slaap gesukkelt bent.
Go to Top of Page

[CDA][eLecTro]
Drome ruler

2265 Posts

Posted - 20-06-2004 :  09:08:44  Show Profile
SOF 1:

nou is dit spel er al een aardige tijd, en bevat veeeeel mods, skins, etc etc.

Bij het laden moet je soms wel 100mods/skins DLn om binnen te komen. Je meot namelijk met dit spel elke mod die door elke speler gebruikt wordt hebben, wil je m�kaar kunnen zien

|*Drome 11 - Seat 0134*|
|*Drome 12 - Seat 0094*|
|*Drome 13 - Seat 0887*|

PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650
Go to Top of Page

M4rXm4n/g33nstijl
New Member

3 Posts

Posted - 20-06-2004 :  19:30:08  Show Profile
shooters:
spawncampers en lagspikes

racegames:
voorbeeld NSFU: Je komt er aan karren met circa 160km/h en je rijdt tegen een boom. ten eerste is je auto nie kapot(alleen een gebarsten achterruit) en de boom van een paar centimeter knapt niet of breekt nie doormidden.
en me kameraad tegen me zeuren dat het een ZEER realistisch spel is. ik vindt het een zielige game.
Go to Top of Page

DAS
Drome oldsko0l

538 Posts

Posted - 20-06-2004 :  22:56:32  Show Profile
quote:
Originally posted by M4rXm4n/g33nstijl

shooters:
spawncampers en lagspikes

racegames:
voorbeeld NSFU: Je komt er aan karren met circa 160km/h en je rijdt tegen een boom. ten eerste is je auto nie kapot(alleen een gebarsten achterruit) en de boom van een paar centimeter knapt niet of breekt nie doormidden.
en me kameraad tegen me zeuren dat het een ZEER realistisch spel is. ik vindt het een zielige game.

lol, i agree

nothing left for me 2 say

Worshipz teh Cellar Cat
Go to Top of Page

[CDA][eLecTro]
Drome ruler

2265 Posts

Posted - 20-06-2004 :  23:16:33  Show Profile
ok. niet echt realistisch, maar voor een spel in de klasse 'geen schade' en 'te sterke boompjes/tegenliggers' is het zo nu en dan best een vermakelijk spel. maar je hebt gelijk, 't had beter gekund. Laten we hopen dan NFS underground II schade wordt etc.

|*Drome 11 - Seat 0134*|
|*Drome 12 - Seat 0094*|
|*Drome 13 - Seat 0887*|

PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650
Go to Top of Page

Yozzman
Drome oldsko0l

575 Posts

Posted - 21-06-2004 :  08:15:08  Show Profile
Mensen die tijdens online gamen laggen!!!
Of van die domme lui die teamkillen....

En dat verkeer in NFS is ook idd erg irry...

---------------
Die mag geen plaatje in zn sig...
Go to Top of Page

Demian
Drome oldsko0l

523 Posts

Posted - 22-06-2004 :  11:40:40  Show Profile
jah idd of team flashen met c-strike, daar heb ik ook zo'n hekel aan.
Jij ziet geen flikker meer en die kerel die flash gooide jat al jou kills

Drome 11: 0911
Drome 12: 0308
Drome 13: 1459

http://www.impactlan.nl

Demian aka Speedvoiter
Go to Top of Page

Deurmat
Drome junior

185 Posts

Posted - 22-06-2004 :  11:42:20  Show Profile
mensen die je voor cheater uitmaken als je eens 32-1 staat of iets dergelijks :)

games: marioparty 5 : Superspel alleen de spelers van de computer doen er te lang over ...

www.Deurmat.net
Been @ Drome: 9,11,12 and will be @ drome 13 !
Go to Top of Page

#Rayden
Drome no0b

97 Posts

Posted - 22-06-2004 :  19:25:42  Show Profile
Online "gamers" die niet normale teams kunnen maken en vaak bij het winnende team in gaan, daar heb ik een hekel aan bah !
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,09 sec. Snitz Forums 2000