Author |
Topic |
McKillem
Drome junior
179 Posts |
Posted - 19-06-2004 : 15:45:34
|
Iedereen kent het wel, hele koele games die toch van die dingetjes heeft waar je je helemaal dood aan kan ergeren. Het leek me daarom ook leuk om er een topic over te openen en dat iedereen hier zijn/haar frustraties kwijt kan.
Aftrap:
Wolvenstein ET: Gameplay is een beetje sloom, en er is tegenwoorden geen server meer waar je eerst een week moet wachten voor die domme mods binnen zijn. (je kan dus pas joinen als je die mods hebt, en sommigen verneuken je game helemaal)
Quake 3: Soms heb je wel eens dat zit er een ventje recht op de vizier, schiet je, en dan mis je hem. En online heeft de railgun wel eens vertraging als je schiet, soms zelfs een halve seconde.
Need for speed Underground: Verkeer..... Ik erger me er dood aan. Wie raced er nou een drag als de straten volstaan met verkeer. En natuurlijk is het verkeer altijd waar jij raced.
Unreal 2004: Heel geniaal spel maar ik vind ut net 2003, toch heeft mijn pc er problemen mee (niet met 2003 dus) dat is opzich wel jammer. (ik weet het, ik moet een nieuwe 3dkaart kope)
Dat was het wel zown beetje. En overall is het natuurlijk lag, maar das bij iedere game.
Brand los :D |
|
Zuberi
Drome junior
126 Posts |
Posted - 19-06-2004 : 15:59:09
|
ja man verrote dingetjes ja, soms krijg ik gewoon letterlijk de neiging om me beeldscherm kapot te meppen ofzo, vooral door NFSU met dat K* verkeer ja
Mijn irritaties: Alle shooters - iemand bijna neerschieten tot nog bijv: 5 hp ofzo en dan dood gaan en iemand anders die al je kills jat .... ( Dikke pech dus , oftewel soms ook luck ( de enemy dan he ))
Racegames - Net voor de finish ergens tegenaanknallen ( verkeer ofzo of een soor hoekje waar je eigelijk helemaal niet tegenaan hoort te knallen .... )
|
-~= Do Or Die =~- |
|
|
SnIPe`
New Member
16 Posts |
Posted - 19-06-2004 : 16:11:02
|
quote: Originally posted by Zuberi
ja man verrote dingetjes ja, soms krijg ik gewoon letterlijk de neiging om me beeldscherm kapot te meppen ofzo, vooral door NFSU met dat K* verkeer ja
Mijn irritaties: Alle shooters - iemand bijna neerschieten tot nog bijv: 5 hp ofzo en dan dood gaan en iemand anders die al je kills jat .... ( Dikke pech dus , oftewel soms ook luck ( de enemy dan he ))
Racegames - Net voor de finish ergens tegenaanknallen ( verkeer ofzo of een soor hoekje waar je eigelijk helemaal niet tegenaan hoort te knallen .... )
Die dingetjes die ik hier lees worden door jezelf veroorzaakt, en op zich niet door de game... Niet doodgaan is in sommige shooters namelijk een skill (eentje die ik nog steeds niet onder de knie heb ) Oefening baart kunst dus veel sterkte...
... en veel plezier met ergeren |
|
|
woekele
Drome regular
335 Posts |
Posted - 19-06-2004 : 16:42:24
|
quote: Originally posted by McKillem
Quake 3: Soms heb je wel eens dat zit er een ventje recht op de vizier, schiet je, en dan mis je hem. En online heeft de railgun wel eens vertraging als je schiet, soms zelfs een halve seconde.
Hangt er toch echt vanaf of en welke antilagcode gebruikt wordt hoor. En ja, packetloss bestaat natuurlijk in elke game. |
http://urbanterror.snt.utwente.nl |
|
|
Zuberi
Drome junior
126 Posts |
Posted - 19-06-2004 : 19:33:43
|
quote: Originally posted by SnIPe`
quote: Originally posted by Zuberi
Die dingetjes die ik hier lees worden door jezelf veroorzaakt, en op zich niet door de game... Niet doodgaan is in sommige shooters namelijk een skill (eentje die ik nog steeds niet onder de knie heb ) Oefening baart kunst dus veel sterkte...
... en veel plezier met ergeren
Niet doodgaan een skill????? sinds wanneer??? Proberen overleven is een skill maar je bepaalt maar deels of je dood wilt of niet hoor.
|
-~= Do Or Die =~- |
|
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
1385 Posts |
Posted - 19-06-2004 : 19:47:30
|
gaap ligt aan je zelf, nie aan de game ;)
Ik erger me alleen aan mensen die een hele grote bek hebben online :S |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
|
|
Tha Dummy
Drome oldsko0l
649 Posts |
Posted - 19-06-2004 : 22:43:06
|
W:ET hoezo is de gameplay traag?? :s maar goed een tip voor dat k*peep* probleem met al die mods en mappen schrijf ff op om welke mappen die vraagt zet dan in je options: "download froms server" uit probeer dan nog eens te joinen vaak worden die mods/mappen niet gebruikt op de server maar staan ze in de etmain map. als je dan klaar bent gamen ga je ff googelen naar de mappen en mods die je mist gaat veel sneller.
|
Don't drive faster then your guardian angel can fly |
|
|
woekele
Drome regular
335 Posts |
Posted - 19-06-2004 : 22:52:13
|
Als de server een extern adres voor downloaden ingesteld heeft, gaan de downloads zowieso zwaar rap. |
http://urbanterror.snt.utwente.nl |
|
|
siege
New Member
2 Posts |
Posted - 20-06-2004 : 01:22:33
|
Counter-Strike:
in de situatie: er is nog 1 T, 1 CT over, deze mensen lopen natuurlijk HEEL DE TIJD!!!! elkaar net mis, waardoor het een half uur duurt voordat ze elkaar gevonden hebben en jij al in slaap gesukkelt bent. |
|
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
2265 Posts |
Posted - 20-06-2004 : 09:08:44
|
SOF 1:
nou is dit spel er al een aardige tijd, en bevat veeeeel mods, skins, etc etc.
Bij het laden moet je soms wel 100mods/skins DLn om binnen te komen. Je meot namelijk met dit spel elke mod die door elke speler gebruikt wordt hebben, wil je m�kaar kunnen zien |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
|
|
M4rXm4n/g33nstijl
New Member
3 Posts |
Posted - 20-06-2004 : 19:30:08
|
shooters: spawncampers en lagspikes
racegames: voorbeeld NSFU: Je komt er aan karren met circa 160km/h en je rijdt tegen een boom. ten eerste is je auto nie kapot(alleen een gebarsten achterruit) en de boom van een paar centimeter knapt niet of breekt nie doormidden. en me kameraad tegen me zeuren dat het een ZEER realistisch spel is. ik vindt het een zielige game. |
|
|
DAS
Drome oldsko0l
538 Posts |
Posted - 20-06-2004 : 22:56:32
|
quote: Originally posted by M4rXm4n/g33nstijl
shooters: spawncampers en lagspikes
racegames: voorbeeld NSFU: Je komt er aan karren met circa 160km/h en je rijdt tegen een boom. ten eerste is je auto nie kapot(alleen een gebarsten achterruit) en de boom van een paar centimeter knapt niet of breekt nie doormidden. en me kameraad tegen me zeuren dat het een ZEER realistisch spel is. ik vindt het een zielige game.
lol, i agree
nothing left for me 2 say |
Worshipz teh Cellar Cat |
|
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
2265 Posts |
Posted - 20-06-2004 : 23:16:33
|
ok. niet echt realistisch, maar voor een spel in de klasse 'geen schade' en 'te sterke boompjes/tegenliggers' is het zo nu en dan best een vermakelijk spel. maar je hebt gelijk, 't had beter gekund. Laten we hopen dan NFS underground II schade wordt etc. |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
|
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 21-06-2004 : 08:15:08
|
Mensen die tijdens online gamen laggen!!! Of van die domme lui die teamkillen....
En dat verkeer in NFS is ook idd erg irry... |
--------------- Die mag geen plaatje in zn sig...
|
|
|
Demian
Drome oldsko0l
523 Posts |
Posted - 22-06-2004 : 11:40:40
|
jah idd of team flashen met c-strike, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Jij ziet geen flikker meer en die kerel die flash gooide jat al jou kills |
Drome 11: 0911 Drome 12: 0308 Drome 13: 1459
http://www.impactlan.nl
Demian aka Speedvoiter
|
|
|
Deurmat
Drome junior
185 Posts |
Posted - 22-06-2004 : 11:42:20
|
mensen die je voor cheater uitmaken als je eens 32-1 staat of iets dergelijks :)
games: marioparty 5 : Superspel alleen de spelers van de computer doen er te lang over ... |
www.Deurmat.net Been @ Drome: 9,11,12 and will be @ drome 13 ! |
|
|
#Rayden
Drome no0b
97 Posts |
Posted - 22-06-2004 : 19:25:42
|
Online "gamers" die niet normale teams kunnen maken en vaak bij het winnende team in gaan, daar heb ik een hekel aan bah ! |
|
|
Topic |
|