image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 LAN Parties
 Lan party organiseren

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Ju$t!n Posted - 29-09-2011 : 21:51:44
Dag beste mensen,
Ik en een klasgenoot willen een lanparty organiseren,
tussen de 100/150 mensen.
Ben zelf vroeger eens bij drome geweest, maar wat er allemaal bij komt kijken is voor ons dus een raadsel?!,
Misschien dat het mogelijk is dat iemand me tips geeft of ene lijstje waar ik allemaal aan moet denken?!
Alvast bedankt!!!
4   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Frank HF Posted - 19-10-2011 : 13:03:17
Ja: Begin eens met een lijst wat je zelf al hebt bedacht. Xantip zijn lijstje is toch wel het 'bare minimum'
Xantip Posted - 03-10-2011 : 13:39:55
Pfoe er zijn zoveel uitdagingen dat ik niet eens weet waar je moet beginnen...

Ik zou zowieso kleiner beginnen en dan opbouwen. Begin met 30-50 man. Dat is lekker onder controle te houden.

Ga idd op bezoek bij aantal organisaties en som voor jezelf eens op wat je zowieso al kan bedenken. Denk hierbij dus aan stroom, lokatie, eten, kostendekking, servers, switches, enz enz.
Ju$t!n Posted - 02-10-2011 : 10:18:18
Ik ben het helemaal met je eens....,
De bedoeling is ook dat ik na andere lanparties ga om daar te gaan kijken/vragen hoe het daar aan toe gaat.
Maar ik dacht een lijst of tips is in ieder geval een begin!?
Ook heb ik eerder een klein lan party voor 10 mensen gehouden maar dat is niet te vergelijken.
Mevius Posted - 30-09-2011 : 09:53:10
Hartstikke leuk idee dat je een lanparty wil organiseren maar als je hier om een lijstje gaat vragen ben je waarschijnlijk niet goed bezig. Een lan voor 100 tot 150 man komt veel meer bij kijken dat jij nu denkt. Als je geen idee hebt wat er moet gebeuren zie ik het niet goed komen.

Een goede lanparty opzetten doe je door ervaring te hebben. Een lijstje vragen van de beste (imho) is geen garantie voor een goede lanparty. Ga eens naar lanparties van ongeveer dezelfde grootte (Drome lijkt me hier ideaal voor :P) en ga eens babbelen met iemand van de crew. Ook BGlan is ongeveer hetzelfde begonnen en dat liep ook allemaal niet even vloeiend in het begin.

Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,06 sec. Snitz Forums 2000