image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Drome17 vragenlijst

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
Natalia Posted - 06-10-2012 : 11:06:49
We zijn al hard bezig met de organisatie voor Drome 17 maar daarvoor willen we eerst graag jouw mening horen!

Wat vind je van ons lan VIPstyle, wat vind je de beste locatie en waarom? Kijk snel in je email en vul de vragenlijst in!
10   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
BravoNijN Posted - 17-01-2013 : 19:47:32
ik heb er wel 1 die neem ik wel mee
OW|Serial Posted - 17-01-2013 : 16:58:25
Volgens mij he, maar dan ook heeeel erg volgens mij. Verdienen wij gewoon een gereserveerde plek aan de bar. Met een bitterbalgarnituurtje.

Wie neemt trouwens de electrische vliegenmepper mee voor bitterbaljattende mensen?
BravoNijN Posted - 16-01-2013 : 23:49:31
quote:
Originally posted by Frank HF

De bierprijs zit vast niet in de onderhandelingen. Al zal het Fletcher in Roden vorig jaar een topweekend gehad hebben aan NijN ;)

nondes ben er nog slecht van :)
proberen het op ameland weer ..
dan net zoveel zuipen dat we op ameland van links naar rechts lopen .. kijken of we ameland op zijn kant krijgen !
OW|Serial Posted - 16-01-2013 : 21:55:40
En onderhandel ook nog even met de veerpont voor groepskorting! 76 pleuro excl passagiers.... pffffff
Frank HF Posted - 16-01-2013 : 20:50:46
De bierprijs zit vast niet in de onderhandelingen. Al zal het Fletcher in Roden vorig jaar een topweekend gehad hebben aan NijN ;)

Maar: WHAT HAPPENED TO THA UITSLAG :)
OW|Serial Posted - 15-01-2013 : 15:32:17
Oh, dacht dat Drome zelf het hotel boekt of wordt het ze opgedrongen?

Beetje onderhandelen kan nooit kwaad! xx
Mevius Posted - 15-01-2013 : 15:27:24
Goedkoper bier zal niemand tegen zijn denk ik. Ben alleen bang dat Drome daar niet zo veel over te zeggen heeft :P
OW|Serial Posted - 15-01-2013 : 15:26:02
Wat is nu de uitkomst van de vragenlijst? Goedkoper bier aan de bar? Kamer keuze? :)
Mr-Wax Posted - 02-01-2013 : 18:04:56
het zijn super lanparty,s dat is 1 ding wat zeker is maar ameland is wel vrij prijzig met de boot kosten en lopen naar de overkant is ook zo wat:P
dus ik zeg roden!! die was perfect dus hopen dat roden er ook weer aan komt luitjes have fun
Frank HF Posted - 10-10-2012 : 21:50:32
Ik heb em ingevuld.

Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,06 sec. Snitz Forums 2000