T O P I C R E V I E W |
Ins0mnia |
Posted - 11-04-2011 : 15:26:33 zeggeh duurt allemaal weer zo lang enzo.. wanneer komt er weer een nieuwe drome? ANNOUNCE IS WAT JONGEH! |
16 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Mevius |
Posted - 20-09-2012 : 21:58:56 Wordt wel een beetje leeg, met 150 man in een pand waar er met gemak 2000+ in kunnen.
Nee geef mij maar een hotelkamer met echt bed, fatsoenlijk voedsel en wat luxe. Oldsk00l lannen is leuk maar ik denk dat de meesten die tijd gehad hebben. |
Cygnusx |
Posted - 20-09-2012 : 08:48:53 Nou de expo center staat nu nog voorlopig vrijwel leeg voor een tijdje. Dat wordt straks wel anders, maar voor de komende tijd is het nog een leeggestript pand.
Daarnaast ligt er nu (veel) krachtstroom en glasvezel ;)
Als iets een mooi moment is voor een allerlaatste eenmalige drome in het expo, dan is het wel nu.... |
e6r6i6c |
Posted - 12-04-2012 : 21:43:59 Ben vorig weekend naar the Party geweest in eindehoven, was ook nagenoeg uitverkocht, ook zo'n 800 plaatsen, dus er is nog interesse zat voor een grotere lan, alleen vind ik wel dat ze wat meer moeten organiseren, zoals Drome dat deed, met een bioscoop ruimte, cafe lounge ruimte met flipperkasten etc etc, dat mis ik nog wel op bv The Party.
|
Ins0mnia |
Posted - 22-02-2012 : 13:44:53 Ja, die van 16 ja.. waar blijft die aankondiging van nummer 17??? |
Natalia |
Posted - 17-02-2012 : 23:28:49 quote: Originally posted by Ins0mnia
en we wachten....
Ik neem aan dat je niet wacht op de aankondiging van nieuwe Drome aangezien je al ingeschreven staat...  |
Ins0mnia |
Posted - 16-02-2012 : 22:13:16 en we wachten.... |
Natalia |
Posted - 20-10-2011 : 16:33:02 quote: Originally posted by Ins0mnia
zeggeh duurt allemaal weer zo lang enzo.. wanneer komt er weer een nieuwe drome? ANNOUNCE IS WAT JONGEH!
inderdaad, duurt lang! ;) |
[DR]Supernova[NL] |
Posted - 02-07-2011 : 11:52:03 The Reality heeft plek voor minimaal 728 man, en is elk jaar uitverkocht. Denk dat als er genoeg animo zou zijn onder de org van Drome, dat ze dat ook wel kunnen. |
Mrkuiken |
Posted - 29-06-2011 : 22:06:48 quote: Originally posted by [DR]Supernova[NL]
quote: Originally posted by Mrkuiken
Het enige dat ik ervan weet is dat het door een bedrijf over genomen is...(Het bedrijf zit nu in het expo center) Ik zie overige wel dat ze nog steeds evenementen hebben in het expo center. dus geen idee of het mogelijk is.
Maar stel het is mogelijk.... Hoe wou je het vol krijgen? er is gewoon geen animo meer voor. Zie bglan4 700 mensen en voor de helft vol met vette Compo prijzen en sponsors.
Hallo Benelux Gaming Lan is niet echt te vergelijken met Drome hoor. Zeker met mijn ervaring afgelopen weekend op de lan van Benelux Als de crew van Drome het zou willen 
Ik vergeleek het ook niet met Drome.... Drome is legend. Maar ik bedoel er gewoon mee te zeggen dat de Animo voor grote lanpartys er niet meer is. Mocht Drome nu een lanparty voor 700 man gaan houden denk ik ook niet dat ze het vol krijgen.(kan het natuurlijk mis hebben:)(mocht ik de vergelijking dan toch maken =p) Bovendien vindt ik de VIP lanparty op Ameland veel gezelliger... ook al heb ik de laatste editie helaas moeten missen maar was er de 2 edities ervoor wel. Kost alleen wat meer geld vooral als je de hele avond gezellig aan de bar hangt:).(maar het is het zeker waard)
En was Benelux lan echt zo slecht organisatorisch? had wel wat dingen gelezen hier en daar van mensen die behoorlijk wat minpunten hadden. Schijnt de vorige edities ook niet best te zijn geweest. Maar kan er niet echt over oordelen omdat ik er nooit ben geweest.
@Xantip Ik denk dat het ook gaat uitsterven. Maar kleine Lan-party's lijken juist toe te nemen.(4 tot zo'n 12 man) Gewoon met wat vrienden op een vrijdag of zaterdag gamen met een biertje. |
Xantip |
Posted - 29-06-2011 : 14:45:03 Mijn inziens is het een kwestie van tijd voor Lans helemaal uitsterven... Als ik zie hoeveel spellen een internet verbindin nodig hebben en hoeveel mensen bezig zijn met chatten/social media meuk/surfen... |
[DR]Supernova[NL] |
Posted - 29-06-2011 : 10:02:08 quote: Originally posted by Mrkuiken
Het enige dat ik ervan weet is dat het door een bedrijf over genomen is...(Het bedrijf zit nu in het expo center) Ik zie overige wel dat ze nog steeds evenementen hebben in het expo center. dus geen idee of het mogelijk is.
Maar stel het is mogelijk.... Hoe wou je het vol krijgen? er is gewoon geen animo meer voor. Zie bglan4 700 mensen en voor de helft vol met vette Compo prijzen en sponsors.
Hallo Benelux Gaming Lan is niet echt te vergelijken met Drome hoor. Zeker met mijn ervaring afgelopen weekend op de lan van Benelux Als de crew van Drome het zou willen  |
Lukie |
Posted - 25-06-2011 : 17:46:00 Ik snap niet dat jullie allemaal zo graag weer die grootte, ongezellige, sfeerloze hal in willen. Sure, die-hard gamen is een lust, maar het is toch veel mooier om een wat kleinere groep te hebben. Dat geeft wat mij betreft veel meer sfeer! |
Mrkuiken |
Posted - 23-06-2011 : 14:15:34 Het enige dat ik ervan weet is dat het door een bedrijf over genomen is...(Het bedrijf zit nu in het expo center) Ik zie overige wel dat ze nog steeds evenementen hebben in het expo center. dus geen idee of het mogelijk is.
|
[DR]Supernova[NL] |
Posted - 20-06-2011 : 09:48:30 Dacht dat ze de zaak (expo center) niet meer verhuurden voor evenementen. |
[CDA][eLecTro] |
Posted - 17-06-2011 : 17:37:32 ewa novaatje.
wat is er met het expo dan ? afgezien van af en toe wat pasar malam gedoe :S |
[DR]Supernova[NL] |
Posted - 10-06-2011 : 11:26:53 quote: Originally posted by [CDA][eLecTro]
Nee man, dan kan ik niet.
Er moet gewoon weer een 'als van ouds'e drome komen. Hop, 1400 man. Er is toch nooit een fuck te doen in het Expo Center, dus dit kan nog wel een keer.
Volg het nieuws eens rond het Expo ^^ |