image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 LAN Parties
 Wittebolx Gaming LAN

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
Magical Posted - 02-03-2009 : 21:12:16
WittebolX Gaming LAN
Datum: 26, 27 en 28 Februari 2010
Seats: 200+
Kosten: Vooraf � 30,- Aan de deur � 40,-
http://www.wittebolx.com en http://www.wittebolx..nl

Bevestigde sponsoren en partners van WittebolX Gaming:
SPAM Energydrink, Azerty, Sandberg, CYes, Alienware, GamesFM en Antec!

In het kort:

Het gaat hier om een LanParty die zicht zowel richt op de ''Pro'' lanner als de ''free'' lanner. We hebben beschikking over 3 Grote zalen die als volgt verdeeld zijn:

- Mainstage, waar het uiteindelijk allemaal zal gaan gebeuren.

- Lounge, een ruimte gelijkwaardig aan de mainstage maar die zich zal inzetten als multi-room waar de consoles zullen staan (Wii), waar een bar zal staan die een lengte heeft van 30 meter, waar relaxte zithoeken zullen zijn om even met je clan bij te komen van je wedstrijden en nog veel meer.

- Slaapzaal, ruimte nadrukkelijk voor de mensen die even lekker een dutje willen doen zonder alle ''herrie'' eromheen.

We bieden in eerste instantie ruimte aan 200 gamers, maar kunnen dit uitbreiden als we merken dat we teveel inschrijvingen hebben.

De compo's die georganiseerd zullen worden zijn op voorlopige basis:
- Counterstrike Source
- Call of Duty 4 (mogelijk als extra Modern Warfare 2)
- C&C Red Alert 3
- Compo keuze door deelnemers.

Er worden GEEN geldprijzen uitgegeven, wel wordt er hardware als prijs beschikbaar gemaakt met een waarde van meer dan � 3500,-

Meer informatie is te vinden via onze websites:
www.wittebolx.nl - www.wittebolx.com - www.lan.wittebolx.com

En anders mail je ons even als je vragen hebt via [email protected]
16   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Mevius Posted - 15-08-2009 : 12:52:02
:D
[DR]Supernova[NL] Posted - 14-08-2009 : 22:22:16
Syndroom van Drome!
Mart! Posted - 28-05-2009 : 17:11:47
"Die lui van Drome?... ARROGANT BASTARDS!!"

... en nu weer lief doen :-)
Mevius Posted - 17-05-2009 : 16:10:49
Ik heb nu al zin in de lan :')...
Arfman Posted - 12-05-2009 : 15:59:33
quote:
Originally posted by wittebolx

Allereerst dank jullie wel voor de mogelijkheid dat we onze lan via deze site kunnen promoten.
Toch vind ik het bijzonder jammer dat er zoveel sarcasme vanuit jullie crew en members wordt getoond.

Tsja .. als je een LAN zover vantevoren aankondigd, zonder locatie te vermelden, dan krijg je deze reacties, was ook wel enigszins voor te stellen, toch?

quote:
Een member van onze clan ''Magical'' is gewoon overenthousiast over het feit dat we een lan gaan organiseren en heeft daarop zelf actie ondernomen. Deze actie wordt hem hier niet in dank afgenomen, laat staan de valse beschuldigingen die worden gedaan.

Valse beschuldigingen? Wat? Waar? The plot thickens ...

quote:
We hadden destijds al drie locaties waar we het evenement kunnen houden en alle drie bieden genoeg ruimte voor 200 deelnemers en uitstekende rolstoel toegankelijkheid. De uiteindelijke locatie is pas nu officieel en vandaar dat dit niet eerder naar het publiek kon worden aangekondigd.

Had je er misschien beter even bij kunnen zetten, had weer wat sarcasme gescheeld.
wittebolx Posted - 29-04-2009 : 11:20:24
Allereerst dank jullie wel voor de mogelijkheid dat we onze lan via deze site kunnen promoten.
Toch vind ik het bijzonder jammer dat er zoveel sarcasme vanuit jullie crew en members wordt getoond.
Een member van onze clan ''Magical'' is gewoon overenthousiast over het feit dat we een lan gaan organiseren en heeft daarop zelf actie ondernomen. Deze actie wordt hem hier niet in dank afgenomen, laat staan de valse beschuldigingen die worden gedaan.

quote:
Originally posted by Apollo

denk je niet dat deze aankondiging voor een LAN over 11 maanden een tikkie aan de vroege kant is?

Het naar buiten brengen van deze lan kan als vroeg worden gezien, wij zijn er gewoon graag op tijd bij.

quote:
Originally posted by CoolyBoy

Ge-ni-aal :D

Normaal gezien regelt men eerst de dingen zoals locatie alvorens een aankondiging de deur uit te doen. :P
Wel knap trouwens, locatie is nog niet bekend maar er is al wel bekend dat er een goede rolstoel toegankelijkheid zal zijn? :P. En bij jullie geeft elke locatie sowieso plek aan 200 personen?

We hadden destijds al drie locaties waar we het evenement kunnen houden en alle drie bieden genoeg ruimte voor 200 deelnemers en uitstekende rolstoel toegankelijkheid. De uiteindelijke locatie is pas nu officieel en vandaar dat dit niet eerder naar het publiek kon worden aangekondigd.

quote:
Originally posted by dirk

Wel beetje heel vroeg. Datum is er al.... alleen de locatie nog niet. Als je wat onderzoek werkt doet is wel grappig dat het zo'n template site is. Want dit: http://www.twistedsector.nl/ en dit: http://www.lan.wittebolx.com/ Zijn sites die paar dingen van elkaar weg hebben. En dan kom ik tot een andere conclussie. De teksten op wittebolx gaming zijn gekopieerd van the party.nl en energylan.nl. En dit allemaal als je 2 minutjes zoekt op google. Mar jah we zullen zien wat deze lan party doet. 9 inschrijvingen in 4 weken is toch netjes :P

Wel grappig dat de persoon die dit zegt simpelweg ��n post heeft op dit forum en na nader onderzoek blijkt ook nog eens dat het gaat om iemand van een andere Lan organisatie die concurrentie ziet ;)
Teksten zijn helemaal niet van die 2 sites, je vergist je waarschijnlijk met de lans waar we geweest zijn, dit zijn inderdaad The Party en Energylan. De inspiratie komt natuurlijk van onze eigen ervaringen met lan parties waar we zelf naar toe gegaan zijn.
En ik wist niet dat het zo verkeerd kan zijn dat we met templates werken, mijn excuses dan maar daarvoor. En na goed onderzoek is het maar goed dat we de teksten van EnergyLAN niet hebben overgenomen, mijn verbazing werd groter dan verwacht toen bleek dat de auteur van die teksten bijzonder veel moeite heeft met de Nederlandse spelling. Oh wacht even.. ik zit nu nogmaals naar de teksten van ��Dirk�� te kijken en wat valt op: conclussie moet zijn conclusie, minutjes moet zijn minuutjes. Is het dan toch mogelijk dat EnergyLAN achter deze post zit?

Buiten dit alles om wil ik jullie graag mededelen dat alle informatie omtrent locatie en de exacte datum + tijd bekend zijn.

Met vriendelijke groet,

Organisatie van WittebolX Gaming LAN
Apollo Posted - 20-03-2009 : 15:00:32
quote:
Originally posted by HuBriS

quote:
Originally posted by Arfman

Tilburg .. beetje ver .. anders is het ook wel humor om met de hele crew zo'n LAN te gaan raiden

Ach, je hebt de uitnodiging om een andere LAN te komen raiden met de hele crew, maar dan durven jullie niet, begreep ik van Gerreke

Dus niet zo "stoer" doen tegen die gasten die vast heel erg hun best doen om een leuk evenement neer te gaan zetten!

Je moet het Arf maar niet al te kwalijk nemen, dat zijn nog wat ontwenningsverschijnselen van de laatste LAN :)

Over X-Life raiden, zal hem waarschijnlijk niet worden.. We durven wel (Gerreke is niet goed ingelicht hehe) maar we zitten dat weekend met een ander goed feestje

Maar ff ontopic, wat ik al eerder zei, deze LAN is gewoon veels te vroeg aangekondigd.. Eind januari 2010? Kom op zeg
dirk Posted - 15-03-2009 : 11:32:18
Wel beetje heel vroeg. Datum is er al.... alleen de locatie nog niet. Als je wat onderzoek werkt doet is wel grappig dat het zo'n template site is. Want dit: http://www.twistedsector.nl/ en dit: http://www.lan.wittebolx.com/ Zijn sites die paar dingen van elkaar weg hebben. En dan kom ik tot een andere conclussie. De teksten op wittebolx gaming zijn gekopieerd van the party.nl en energylan.nl. En dit allemaal als je 2 minutjes zoekt op google. Mar jah we zullen zien wat deze lan party doet. 9 inschrijvingen in 4 weken is toch netjes :P
Mevius Posted - 15-03-2009 : 02:33:41
*kuch* sarcasme?
HuBriS Posted - 13-03-2009 : 18:10:07
quote:

Tilburg .. beetje ver .. anders is het ook wel humor om met de hele crew zo'n LAN te gaan raiden

Ach, je hebt de uitnodiging om een andere LAN te komen raiden met de hele crew, maar dan durven jullie niet, begreep ik van Gerreke

Dus niet zo "stoer" doen tegen die gasten die vast heel erg hun best doen om een leuk evenement neer te gaan zetten!
Arfman Posted - 06-03-2009 : 09:21:39
Nou, zullen we dan (zodra er een locatie bekend is)?
Mart! Posted - 05-03-2009 : 16:56:53
quote:

Tilburg is echt niet verder dan Utrecht in de spits... 2 uurtjes.. valt mee toch?
Rol Posted - 04-03-2009 : 16:10:00
Nee ameland ligt naast de deur.....
Arfman Posted - 04-03-2009 : 15:16:55
Mart! Posted - 04-03-2009 : 11:59:44
Maar op zich moet 200 man toch lukken in 11 maanden... , en ze hebben al 9 inschrijvingen (waarvan 7 van de eigen clan)..

Dus niet zeuren Apollo, ik ga me gelijk inschrijven!1

(wat is dat toch met ons sarcasme , horen wij niet de lanscene te supporten?)

Mevius Posted - 04-03-2009 : 11:47:52
Ge-ni-aal :D

Normaal gezien regelt men eerst de dingen zoals locatie alvorens een aankondiging de deur uit te doen. :P
Wel knap trouwens, locatie is nog niet bekend maar er is al wel bekend dat er een goede rolstoel toegankelijkheid zal zijn? :P. En bij jullie geeft elke locatie sowieso plek aan 200 personen?

Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,08 sec. Snitz Forums 2000