PHOTO : D17 Photo Gallery
MOVIES : D17 Intro | D17 Impressie
Nick:   Wachtwoord:  
imageimage

Δ Banners werken!   13 december 1999
Uit een nieuwe studie van Andersen Consulting blijkt dat banners nog steeds een sterk verleidend effect hebben, ook bij ervaren Internetgebruikers. Wegwijzers naar online aankomen zijn banners (25%), krant of dagblad (14%), tv-reclame (11%) en radio en affichage (4%).

Minder dan de helft van de ervaren Internetgebruikers vermeldden prijs als de belangrijkste beweegreden om online te kopen. Vooral het gemak en de tijdsbesparing, samen met de veiligheid van de site vormden de sleutelargumenten.



Plaats nieuwe reactie (de lengte is niet langer beperkt)

Je dient aangemeld te zijn met je persoonlijke naam & wachtwoord om een reactie te kunnen plaatsen. Gebruik de aanmeldingsmogelijkheid an de rechterzijde van de pagina.

Heb je nog geen eigen inlognaam? Klik hier.



Show original news items (most recent first)
Older newsitems >>>>